Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.604 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.279 |
USD | 39.490 | 39.990 | 39.604 |
EUR | 41.940 | 42.541 | 42.279 |
В Укравтодорі спростували інформацію про те, що нібито частина доріг побудованих або відремонтованих в рамках «Великого будівництва» стануть платними.
Від Стрия до Покровська: наступного року в Україні побудують найдовшу швидкісну дорогу
Про це в п'ятницю йдеться в поясненні Укравтодору, розміщеному в фейсбуці.
"23 грудня на засіданні уряду затверджено постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані в рамках концесії. В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг "Великого будівництва" в цьому році не може стати платною. Єдина мета постанови — створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні", - йдеться в повідомленні.
Водночас в Укравтодорі підтвердили, що частина доріг в майбутньому можуть стати платними, але в цьому випадку "водії отримають альтернативу".
Спустя 16 лет строительства открыта первая очередь моста в Запорожье
У компанії нагадали, що в листопаді спільно з IFC та Мінінфраструктури презентували програму державно-приватного партнерства в дорожній галузі.
"На першому етапі планується передати інвесторам шість пілотних ділянок доріг загальною довжиною 1400 кілометрів. На цих ділянках інвестор не має права стягувати плату за проїзд, зате він буде заробляти на придорожній інфраструктурі та availability payments (платі за доступність) з державного дорожнього фонду", - йдеться в повідомленні.
Падіння електростовпів на Шулявському мосту: в чому причина, хто винен, та хто компенсує збитки