РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.472 EUR: 42.183
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.472
EUR 40.000 41.000 42.183
USD 39.500 39.830 39.472
EUR 42.250 42.850 42.183
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Змінено порядок тарифікації оренди вагонів «Укрзалізниці»

Залізничний оператор запровадив три типи ставок плати: граничну, маржинальну та фактичну
1017 12.01.2021 в 09:08



Зміна ставок плати за
використання вагонів УЗ


Правління АТ «Укрзалізниця» 30 грудня затвердило новий Порядок встановлення і перегляду ставок плати за використання власних вагонів.

Про це повідомив Валерій Ткачов, заступник директора з комерційної роботи підприємства.

За його словами, серед нововведень документа можна відзначити такі:

1. Встановлено три типи ставок плати:

  • гранична ставка плати (ГСП) – це ставка, розрахована з урахуванням вартості нового вагона, життєвого циклу вагона, ставки дисконтування. Встановлює ГСП правління «Укрзалізниці»;
  • маржинальна ставка плати (МСП) – це ставка, розрахована з урахуванням тільки витрат на утримання вагонів. Являє собою умовно мінімально допустиму ставку плати. Встановлюється правлінням УЗ;
  • фактична ставка плати (ФСП) – це ставка плати, визначена з урахуванням ситуації на ринку вагонів і загальної кон’юнктури. Це ставка плати, за якою будуть пропонуватися вагони УЗ. Вона не може бути нижче МСП. ФСП переглядається щомісяця в автоматичному режимі.

Старт нової реформи містобудування: основні положення та можливі ризики

2. Підстави для перегляду ФСП:

  • відсоток утилізації вагонів УЗ (відсоток задіяного парку УЗ до корисного парку УЗ (робочий + сезонний запас). Встановлена ​​норма утилізації вагонів УЗ – 65%;
  • частка використання парку УЗ – частина вагонів УЗ, задіяних у загальному обсязі завантаження вагонів. Встановлена ​​норма – 90%;
  • розмір граничної та маржинальної ставок плати за використання вагонів УЗ.

У разі досягнення зазначених вище нормативних показників проводиться перегляд ФСП.

3. ФСП переглядається щомісяця і в автоматичному режимі без затвердження правлінням «Укрзалізниці». Правління затвердило лише первинну (стартову) фактичну ставку плати. Надалі ФСП перераховується і публікується.

Для вантажних перевезень «Укрзалізницею» буде створена відокремлена бізнес-вертикаль

4. Величина разового коригування (крок коригування) фактичної ставки плати становить величину «Г» (+/- 100 грн/добу).

Додатково правління «Укрзалізниці» встановило ставки плати:

  • для довгострокових договорів (Додаток 1-8);
  • для торгів через «Прозорро» (звичайні/спотові аукціони) (Додаток 1-5);
  • для довгострокових договорів через «Прозорро» (Додаток 1-9).

«Укрзалізниця» від січня запустила нову послугу перевезення вантажів у власних вагонах з узгодженими термінами й обсягами із застосуванням системи ProZorro.Продажі.

Також нагадаємо, що держкомпанія впроваджує систему оперативного контролю за забезпеченням заявок клієнтів на вантажоперевезення. УЗ має намір за допомогою системи ліквідувати можливість недоотримання або затримки подачі вантажних вагонів, усунути корупційні ризики при розподілі вантажних вагонів.

Ключові законодавчі новели 2020 року на ринку нерухомості 

Интересно о ремонтах: ранее мы писали о том, как выбрать светильник и на что следует обратить внимание
Источник: gmk
 
 
Интересные новости:
28.12.2020
4322
«Укрзалізниця» створить відокремлену бізнес-вертикаль вантажоперевезень...
22.12.2020
1058
В "Укрзализныце" сообщают, что данное изменение приведет к незначительному удорожанию стоимости пере...
17.12.2020
2475
Голова правління "Укрзалізниці" Володимир Жмак  повідомив, що Укрзалізниця наступного року не п...
06.11.2023
1896
В ФРТУ наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності УЗ за ...
04.09.2023
1844
Ставки плати за використання піввагонів у вересні будуть на найвищому рівні з квітня поточного року...