РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.604 EUR: 42.279
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.604
EUR 40.000 41.000 42.279
USD 39.490 39.990 39.604
EUR 41.940 42.541 42.279
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Як у Швеції реалізують концепцію «15-хвилинного міста»?

Програма допомагає жителям Стокгольма зробити акцент на місцеві потреби та згуртованість громади
1161 27.01.2021 в 10:06



Впровадження концепції
«15-хвилинного міста»


У Швеції на національному масштабі впроваджують концепцію «15-хвилинного міста», яка передбачає децентралізацію міських територій, що дозволить мешканцям задовольняти свої щоденні потреби за 15 хвилин пішої ходи або їзди на велосипеді від своїх будинків.

Минулої осені квартал в центрі Стокгольма, який виглядав як типова міська вулиця – з паркувальними місцями та проїжджою частиною, – став новим національним експериментом. Пілотна програма допомагає жителям зробити акцент на місцеві потреби та згуртованість громади. План реалізує Шведське управління інноваційних систем та дизайнерський аналітичний центр ArkDes. Пілотна ініціатива «Вуличні рухи», яка називається «однохвилинним містом», закликає місцеві громади переробити схему розташування окремих вулиць, щоб зосередитись на просторі біля їхніх будівель.

В итальянском Турине на заброшенных трамвайных путях создали парк длиной 700 метров (ФОТО)

Проєкт проводить семінари та консультації, щоб допомогти жителям контролювати, скільки місця використовується для паркування та інших громадських потреб. Для цього розроблено набір модульних вуличних меблів, які розміщують на стандартному парковочному місці для створення місць для сидіння, встановлення велосипедних стійок, дитячих ігрових майданчиків або зарядних станцій для електромобілів. Мешканці можуть вибрати, скільки одиниць меблів вони хочуть, і як їх налаштувати відповідно до потреб своїх вулиць.

Пандемія коронавірусу додала нового імпульсу тенденції, яка вже була на стадії розгортання – переконфігурувати міські простори, щоб вони відповідали потребам пішоходів, а не транспортних засобів.

Із схожою концепцією переобралась на другий термін очільниця Парижа, представниця Соціалістичної партії, Анн Ідальго. Спираючись на ідеї «сегментованого міста», запропоновані Карлосом Морено, професором «розумного міста» в Університеті Париж 1 Пантеон-Сорбонна, Ідальго пропонує зробити основні магістралі в Парижі недоступними для транспортних засобів, перетворивши мережі перехресть на пішохідні майданчики та створивши «дитячі вулиці» поруч зі школами.

Посеред гавані в Нью-Йорку будують зелений острів із величезних "бетонних горщиків" (ФОТО) 

Интересно о ремонтах: ранее мы писали, как подобрать мебель после ремонта и стройки
Источник: hmarochos
 
 
Интересные новости:
27.01.2021
1063
Парк задумывался как временный, но пока его решили оставить до сентября 2021 года...
27.01.2021
881
МВФ прогнозирует рост мировой экономики в 2021 году на уровне 5,5%...
27.01.2021
1599
Штрафовать будут за использование противопожарной, аварийно-спасательной и другой специальной техник...
19.04.2024
2300
В США було схвалено запит на отримання дозволу на збільшення висоти хмарочоса, який має намір стати ...
19.04.2024
2293
В основі програми – популяризація професії реставратора, відкриття у вишах по всій країні відп...