РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.604 EUR: 42.279
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.604
EUR 40.000 41.000 42.279
USD 39.490 39.990 39.604
EUR 41.940 42.541 42.279
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Використання типових підходів до будівництва та експлуатації доріг підвищує ризик аварійності (дослідження)

Зазвичай при будівництві доріг пріоритет віддається швидкості руху, аніж безпеці
1405 14.04.2021 в 09:46



Типові підходи до будівництва та експлуатації
доріг підвищують ризик аварійності


У США з 2010 по 2019 роки травмувалися і загинули в дорожньо-транспортних пригодах більше 53 тисяч пішоходів, що еквівалентно 17 особам у день. Найбільше серед постраждалих літніх людей, представників малозабезпечених верств населення та етнічних меншин, пише Аarp. У Dangerous By Design вважають, що причиною цього є поширений підхід до будівництва і експлуатації вулиць та доріг.

Згідно зі звітом Dangerous By Design 2021, підготовленому на замовлення компанії Smart Growth America в рамках її ініціативи National Complete Streets Coalition, традиційно при будівництві доріг пріоритет віддається швидкості руху ніж безпеці. Імовірність того, що пішохід загине, зіткнувшись з автомобілем, що рухається зі швидкістю від 64 кілометри на годину, становить 85%. Тобто, швидкість в цьому відношенні є головним фактором.

Автори звіту пояснили, що збільшує ризик аварійності:

  • вулиці з широкими смугами сприяють швидшому руху, незалежно від швидкісних обмежень, адже не всіх їх дотримуються;
  • більшість доріг спроєктовані так, що автомобілям не доводиться знижувати швидкість при поворотах;
  • великі відстані між перехрестями сприяють збільшенню швидкості;
  • широкі вулиці без пішохідних переходів ставлять пішоходів перед вибором: або небезпечно переходити дорогу, або шукати віддалений пішохідний перехід, що ускладнює їх переміщення по місту.

Строительство канала через Вислинскую косу в обход России: в Польше рассказали о ходе работ (ВИДЕО)

Обмеження швидкості хоч і впливає на аварійність, але необхідно передбачити інші засоби стримування трафіку. Наприклад, будувати вузькі смуги руху, що призведе до природного зменшення швидкості, зменшувати відстані між перехрестями, обладнати пішохідні переходи безпечними «острівцями» та зробити ці переходи помітнішими, додавши сигнальний освітлювач пішохідного переходу.

Крім того, усунення смуги руху при правому повороті на користь кутових поворотів під прямим кутом забезпечує повільніші і безпечніші повороти та короткі відстані переходу для пішоходів.

У Лас-Вегасі показали новий тунель Ілона Маска. Він з'єднує казино і конференц-центр 

Цікаво про ремонти: білий колір додає простору і свіжості інтер’єру
Источник: hmarochos
 
 
Интересные новости:
08.04.2021
5206
Через пандемію минулого року людям довелось кардинально переосмислити те, як вони працюють. Які ріше...
06.04.2021
4125
Умови нового доступного житла, хоч і спартанські, разюче відрізнялися у кращий бік від тих помешкань...
30.03.2021
1102
Особенности и основные форматы комплексной застройки города...
05.04.2024
5333
Відновлення зруйнованих об’єктів в Україні потребуватиме будівельних матеріалів та обладнання ...
28.03.2024
4506
За одними даними, у нас по країні близько 200 недобудов, за іншими – тільки у Києві понад 100...
14.03.2024
4300
Після завершення війни в Україні бракуватиме людей для відновлення країни. Що для розв&rsq...