Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.472 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.183 |
USD | 39.500 | 39.830 | 39.472 |
EUR | 42.250 | 42.850 | 42.183 |
Вартість проїзду піднялася з 8 гривень до 10 гривень на 15 маршрутах.
Ігор Мойсеєнко, голова профільної асоціації, розповів, що наразі ціни підняли лише на 15 маршрутах зі 150.
Субсидії: хто втратить право на державну допомогу через невизначеність нових правил
До того ж офіційно ціни на проїзд підняли ще 3 квітня, а рішення щодо цього ухвалили ще задовго до введення локдауну в столиці. Відтак, кияни, ймовірно, тільки після локдауну змогли помітити здорожчання проїзду.
"Вартість проїзду піднялася з 8 гривень до 10 гривень. Усі вже знають, що під час дії посилених карантинних обмежень перевізники столиці працювали собі в збиток. Наразі ми хочемо побачити, наскільки відновиться пасажиропотік після локдауну. Тому після 10 травня будемо збиратися й обговорювати, яка ціна на проїзд у маршрутках має бути надалі, адже ситуація зараз дуже критична", – зазначив Ігор.
За словами експерта, перевізники звертаються до столичної влади з проханням встановити регульований тариф на проїзд у маршрутному таксі.
"Влада, наприклад, встановлює фіксовану оплату проїзду – 7 гривень. А ми даємо розрахунки економічно обґрунтованого тарифу. Цю різницю між обґрунтованим і реальним тарифами влада компенсує. Так відбувається на маршрутах Київпастрансу й у всіх європейських країнах – держава дотує перевезення пасажирів. Тому, ми можемо не піднімати вартість проїзду, якщо міська влада бере в цьому участь. Ба більше, за таких умов можливе зменшення ціни", – пояснив Ігор.
COVID-19: адаптивний карантин в Україні буде продовжено щонайменше до початку серпня
Цікаво про будівництво: в яких випадках потрібно утеплювати цоколь, коли і як це правильно робити