РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.611 EUR: 48.285
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.611
EUR 40.000 41.000 48.285
USD 41.350 41.831 41.611
EUR 48.150 48.771 48.285
Новость

На дорогах України хочуть ввести європейські обмеження щодо вантажівок

Руйнування дорожного покриття хочуть мінімізувати, переглянувши вагові норми для вантажівок
3169
23 января 2019 г.




Європейські норми для вантажівок

Державне агентство автомобільних доріг України має на меті гармонізувати українське законодавство відповідно до Директиви Ради 96/53/ЄС від 25.07.1996 р. «Про встановлення для певних наземних транспортних засобів, що рухаються в межах Співтовариства, максимально дозволених розмірів під час національних і міжнародних перевезень і максимально дозволеної ваги під час міжнародних перевезень» в частині впровадження в Україні європейських стандартів габаритно-вагових параметрів. Це має стати однією з найважливіших основ збереження автомобільних доріг країни.

Ініціатива передбачатиме визначення максимально допустимих параметрів фактичної маси та навантаження на вісь транспортних засобів залежно від їх конструкцій, що відповідає європейським правилам перевезення вантажів.

З огляду на рекордне фінансування галузі та масштабне проведення ремонтно-будівельних робіт по всій країни, існує нагальна потреба в перегляді застарілого підходу до встановлення вагових обмежень, аби зберегти відремонтовані ділянки доріг від руйнівного впливу перевантажених транспортних засобів. Як результат це дозволить ефективно використовувати кошти платників податків та спрямовувати їх на ремонт нових ділянок доріг, а не на відновлення зруйнованих перевантаженим транспортом.

Наразі вітчизняні правила дорожнього руху допускають максимальну фактичну масу автомобіля в розмірі 40 тонн, а для контейнеровозов – 44 тонни. Такий підхід до встановлення габаритно-вагових параметрів суттєво відрізняється від інших європейських країн.

Відповідно до досліджень науковців, руйнівний вплив автомобіля на дорогу залежить не тільки від фактичної маси, але й від кількості осей в транспортному засобі.

Саме тому закордонний досвід заснований на встановленні максимальної фактичної маси автомобіля в залежності від конструкції вантажівки.

Якщо говорити мовою цифр, то з масою 40 тонн в Європі відповідно до згаданої Директиви можуть рухатися лише окремі, як правило комбіновані, вантажні автомобілі з 4-6 осями, тоді ж як для найбільш поширених в Україні 2-вісних та 3-вісних вантажівок такі параметри встановлено на рівні 18-24 тонн.

Це пояснюється тим, що 40-тонний 2-вісний автомобіль спричиняє в десятки разів більше руйнівного впливу на дорожнє покриття, ніж за умови, якщо аналогічний вантаж перевозився б автопоїздом.

Впровадження Європейських стандартів щодо фактичної маси автомобіля має сприяти збереженню автомобільних доріг та дозволить гармонізувати національні та європейські габаритно-вагові параметри, передбачені Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.



Джерело: прес-служба Укравтодору

Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
22 января 2019 г.
3290
В ходе реставрации возьмутся также за прилегающий переулок...
22 января 2019 г.
2990
Центральный железнодорожный вокзал в столице сделают современным до мая...
22 января 2019 г.
3388
Жильё пришлось арендовать, ведь хозяйку животных не пустили с ними в студенческое общежитие...
31 июля 2025 г.
3258
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
22 июля 2025 г.
2979
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
16 июня 2025 г.
2898
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
Вчера
5513
Зазвичай маршрут передбачає найкоротше сполучення між пунктами, але тут сама подорож стає місцем при...
01 августа 2025 г.
5446
Хоча Лукас наполягає, що музей не є святинею, присвяченою “Зоряним війнам”, шанувальника...
29 июля 2025 г.
443
Завтрак — это не только самый первый прием пищи, но и основа для хорошего самочувствия. На наш...
05 августа 2025 г.
1103
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
05 августа 2025 г.
2750
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
2004
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!