
БЛОГ 
ІВАНА САЛІЯ Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів
| 
                    
  
  
 | 
 Президенту України Порошенку П.О. 
Прем'єр-міністру України Яценюку А.П.    Віце-прем'єр-міністру - Міністру регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубку Г.Г.    Міністру інфраструктури України  Пивоварському А.М.    Міністру економічного розвитку і торгівлі України Абромавичусу Айварасу    Президенту Американської Торгівельної Палати в Україні Гундера А.    В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця»  Завгородньому О.В.    Учасникам Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів 
 | 
Проект ЗВЕРНЕННЯ 
Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів 
щодо підвищення тарифів Укрзалізниці
Укрзалізниця «приїхала»… (як дзеркало українських реформ)
 
Електровозам по 40 років.
 Тепловози зносилися на 90%.
 5,8 тис.км залізничних колій потребують капітального ремонту.
 0,2-0,3 тис.км ремонтуються на рік.
 Вагонний дефіцит покривали тисячами вагонів Білорусі та Литви.
 Кредитна заборгованість залізниць близько 50,0 млрд.грн. 
Укрзалізниця «реформується»:
 Не довго думали, довго виправдовуються в слайдах та зустрічах: 2016 рік – підвищення залізничних тарифів на 20, 30, 40%, а для позакласних вантажів (будматеріали: щебінь, цегла, плитка керамічна і т.д.) – підвищення на 50% і більше… 
Представники промисловості пропонують:
 1. Не поспішати, об’явити мораторій на підвищення тарифів.
 2. Провести внутрішню оптимізацію Укрзалізниці.
 3. З надією підтримують як останні кадрові зміни, так і наміри реформувати УТЛЦ: відсутність фірм-прокладок, штучного дефіциту вантажних вагонів.
 4. Укладати прямі договори на перевезення Укрзалізницею.
 5. Реалізувати уже не вперше обіцяне: різницю тарифів консолідувати і публічно витрачати на оновлення парку та інші капітальні видатки (очікується – плюс 11,0 млрд.грн.).
 6. І тоді Уряд, Міністерство і Укрзалізниця вправі і в моралі будуть оперувати новими тарифами. 
Цінуємо місію Укрзалізниці, але:
 За період з 2006 по 2015 рік 
 - вартість цегли провідних підприємств зросла на 107%;
 - залізничний тариф на перевезення зріс на 496%;
 - перевезення глини каолінової зросло з 26,7 грн. до 159,0 грн. за тонну.
То хто ефективніше працює: реальна економіка, бізнес чи монополія?
Що сталося із Укрзалізницею. 
 В період Кірпи Г.І. та Кучми Л.Д. залізниця – генератор ділової активності та відродження інфраструктурного транспортного будівництва.
 В сьогоденні залізниця ледь виживає і стишує ходу економіки країни. 
Укрзалізниця сьогодні знову може стати дзеркалом економічних реформ, якщо!!!!!
 1. Вітаємо висновки і глибину аналізу Американської торгівельної палати в Україні:
 Будьте обережні, зберігайте поступовість і публічність, адже прогноз зростання цін виробників на 2016 рік – 10-12%, прогноз підвищення залізничних тарифів монополіста – 25-50%.
 Врахуйте: буде зменшення вантажоперевезень…
 2. Дивує позиція Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
 Підвищення тарифів залізниці не протирічить прогнозам Мінекономрозвитку щодо зростання цін від виробника.
 3. Звідки англомовним і три дні як громадянам України Міністрам знати, що наприклад при вартості тонни щебеню гранітного 100 грн., уже тепер транспортна складова становить 55-60 грн.
 4. Звідки Мінекономрозвитку знати про суперечливу і теж не з того кінця розпочату «реформу» в автоперевезеннях (Постанова КМУ від 21.10.2015 року № 869): «Якщо автоперевізник перевищить обмежену вагу на вісь на 5%, то штраф – 827 грн., якщо на 50% - штраф 7,7 тис.грн. Оштрафований автомобіль не матиме права рухатися»).
 Проснулися і з глузду з’їхали: уже давним-давно працюють 40-тонні самоскиди та «фури» транзитні. На «запорожцях» тепер будемо щебінь, глину, ґрунт, пісок і т.д. перевозити. А дороги навіть ґрунтові чи в щебені – витримують і самоскиди, і такі урядові рішення. 
Чекаємо на публічні роз’яснення.
Просимо надіслати пропозиції для остаточного редагування звернення на e-mail: info@avbmv.com.ua, avbmv@mail.ru.
З повагою,
 Президент Всеукраїнської спілки 
 виробників будматеріалів, 
 Віце-президент Конфедерації будівельників України, 
 Віце-президент Будівельної палати України І.М. Салій
 
 
            
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.