РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.629 EUR: 47.903
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.629
EUR 40.000 41.000 47.903
USD 41.370 41.831 41.629
EUR 47.420 48.221 47.903
Новость

Третій міст через протоку Босфор, Стамбул, Туреччина

Найбільша в світі бетонна опора мосту із застосуванням самопідйомної опалубки ACS 
2313
14 ноября 2014 г.

На півночі турецької столиці наразі споруджується третій та найбільший міст через протоку Босфор. Підвісний міст спирається на два А-подібні пілони, висота яких становить майже 330 м та є найбільшими в світі. Спорудження верхньої частини обох опор здійснюється за допомогою 21 захватки на відстані 4,60 м. Унікальна форма залізобетонних пілонів та складність елементів конструкції вимагають гнучкого підходу до проектування – комплексне рішення від компанії «ПЕРІ».
Міст через протоку Босфор шириною 59 м складається з 8 смуг автомагістралі та 2 залізничних колій з відстанню між опорами 1 408 м та сполучає європейський та азіатський континент як частина Північної Мармурової автостради довжиною 260 км. Завдяки застосуванню самопідйомної системи ACS PERI та стінової опалубки VARIO GT 24 дотримані найвищі вимоги щодо гнучкості, якості поверхні та точності вимірювання. Завдяки гідравлічному підйому опалубки роботи на кожному послідуючому ярусі ведуться раціонально та досягається високий рівень продуктивності в найкоротші строки.
Самопідйомна система ACS оптимально підходить для складної геометрії
Для похилих поверхонь ніг А-подібного пілону застосовується переставний варіант самопідйомної системи ACS V. Це дозволяє оптимально пристосуватися до похилих бокових поверхонь пілону. З метою забезпечення надійного та ергономічного виконання робіт на великій висоті навіть на похилих спорудах, робоча платформа завжди облаштовується горизонтально. Для майже вертикальних поверхонь використовується варіант системи ACS R, що представляє собою стандартну систему ACS. Всередині ніг пілонів, окрім системи ACS V, застосовується також платформа варіанту системи ACS P.
Значною складністю ще на стадії проектування виявилося пристосування самопідйомної системи до поперечного розрізу чотирьох ніг пілону, який постійно зменшується. На загальному кресленні він мав трикутну форму зі зрізаними кутами. Три довгі лінії полігону зменшуються з висотою пілону на кожні 1,40 м. Необхідне для цього пристосування робочих платформ здійснюється завдяки розташованим посередині перекидних риштувань, поверхня опори яких просто пристосовується до сусідніх зовнішніх платформ. Пристосування опалубки відбувається за допомогою зрівнювальних плит та з’єднаних гвинтами перехідних елементів, які демонтуються послідовно.
Крім того, самопідйомна система PERI має необхідну гнучкість при монтажі стальних елементів конструкції для похилих гнізд для кабелю. Проектне рішення враховує змінні розміри та позиції стальних елементів конструкції великого формату. Визначення осей підйому потребувало обміркованого планування, щоб уникнути зіткнення з вантами. Для цього надзвичайно необхідним є висока точність вимірювання.
Комплексне рішення PERI – безпека робіт, збільшена ефективність
Усі платформи ACS обладнані обшивкою з профнастилу. Крім захисту від падіння, захисне огородження нижніх робочих платформ з повністю закритою профнастилом площею є додатковим захистом від вітру та несприятливих погодних умов для персоналу будівельного майданчику. З широких робочих платформ рівня +1 та рівня +2 попередньою обшивкою обладнується повністю й наступний ярус. На цьому рівні перфорований профнастил пропускає світло та повітря. На верхніх трьох рівнях опалубки можна зберігати до 42 т арматури.
На опалубку з нахилом вперед підіймається круглий розподілювач для укладання бетону на тривалий час. Ще на стадії проектування в самопідйомну систему інтегрований доступ до ліфту. Це продумане комплексне рішення, а також виготовлення зображень у форматі для візуалізації були розроблені протягом короткого періоду часу в співпраці з усіма сторонами, що приймають участь у будівництві. Досвід та комплексне планування, а також поставки великої кількості матеріалів точно в строк забезпечують безперебійний процес роботи та дозволяють дотримуватися стислих строків будівництва.
Заплановане розвантаження інфраструктури Стамбулу
Місто-мільйонник Стамбул із майже 15 млн. мешканців є четвертим за величиною містом у світі. Розташування на двох континентах та між двох морів робить турецьку столицю унікальною, разом з цим виникають також постійні проблеми з рухом транспорту. Два існуючі до цього часу мости через протоку Босфор, побудовані у 1973 р. та у 1988 р., нещадно перевантажені. Нова Північна Мармурова автострада проходить на значній відстані від центра Стамбула та пересікає Босфор у 25 км на північ від столиці. Третій міст на виході до Чорного моря, який ще називають мостом Султана Селіма Явуза, є не лише мостом з найвищими залізобетонними опорами в світі, а й найбільшим в світі підвісним мостом з залізничними коліями. Пряме сполучення із запланованим мега-аеропортом повинно розвантажити два існуючі мости. Завершення будівництва амбіційного проекту заплановано на 2015 рік.

Детальніше: www.peri.ua
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Новости компаний *
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
16 июня 2025 г.
2738
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2528
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
2990
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
Сегодня
6352
Район стане прикладом того, як місто може адаптуватися до змін клімату та ефективно використовувати ...
Вчера
4595
Будівля центру є прикладом передової архітектури з домінуванням бетону й скла. Центр частково &ldquo...
Вчера
6465
Натхненням для проєкту стали природа та світло Австралії. Низький горизонтальний обрис терміналу від...
Сегодня
2732
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
408
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
2979
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!

Ивент
АНОНС: Business Day КБУ відбудеться вже в середу 18 червня! (ЗАХІД ВЖЕ ВІДБУВСЯ)
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднаються для обговорення поточних викликів галузі та ефективної координації зусиль щодо майбутньої відбудови України
Киев
18
июня
необходима регистрация