Укрзалізницю закликають не впроваджувати з 1 липня новий договір на вантажоперевезення
Керівники промислових асоціацій закликають доопрацювати договір на залізничні перевезення з урахуванням зауважень вантажовласників

Бізнес вимагає
доопрацювати договір
Шість промислових асоціацій і об’єднань закликають владу скасувати заплановане на 1 липня 2020 року впровадження нового договору «Укрзалізниці» на надання послуг з організації перевезення вантажів залізницею.
«З огляду на явну недопрабованість положень нового договору, його суперечність чинному законодавству, асоціації вимагають скасувати його впровадження до моменту завершення доопрацювання з урахуванням зауважень вантажовласників. На період доопрацювання редакції нового договору асоціації вважають за необхідне продовжити термін дії чинного договору на надання послуг з організації перевезення вантажів залізницею», – йдеться в повідомленні.
У зверненні серед неприйнятних для бізнесу відзначено такі положення нового договору:
- сама форма публічного договору, що виключає заперечення з боку замовника;
- суміщення в одному договорі як послуг перевезення, так і надання вагонів;
- положення про одностороннє внесення змін до договіру з боку «Укрзалізниці» за відсутності такого права у замовника;
- відсутність відповідальності перевізника за несвоєчасну доставку вантажів;
- надання непридатних за технічним станом вагонів;
- відсутність компенсації за маршрутні відправки.
Цілий розділ зауважень присвячено численним спробам «Укрзалізниці» всіма способами збільшити плату за користування вагонами.
«Найбільш значним є необґрунтований коефіцієнт Тдод – додатково оплачувана замовником кількість діб, які додаються до строку використання вагонів у завантаженому та порожньому рейсі», – наголошено у зверненні.
Промисловці називають яскравим прикладом безпідставних нарахувань правило округлення часу використання вагонів тільки в бік збільшення до повних діб. На їхню думку, на практиці це неминуче призведе до збільшення плати за використання вагонів на додаткові 1-2 діб.
«Така позиція перевізника, який має монопольне становище на ринку залізничних перевезень, може спричинити зниження їх ефективності та значне зростання витрат користувачів послуг. Однобокість позиції АТ «Укрзалізниця» призведе до того, що замовники будуть змушені переорієнтуватися на інші види транспорту або обмежити використання вагонів ЦТЛ», – йдеться у зверненні.
Читайте також: раніше ми писали, про які тонкощі потрібно знати при бурінні та облаштуванні свердловини
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Договір Укрзалізниці на вантажні перевезення потребує доопрацювання – ЄБА...
Нова послуга «Укрзалізниці» розрахована на великих відправників з гарантованим потоком в...
Чем дольше будет срок заказа услуги перевозок, тем ниже и выгоднее будет цена за пользование вагонам...
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
Типові виклики HR у будівельній компанії та переваги і можливості HRM-систем...
Роль праймера у створенні надійної адгезії та технічні переваги бітумного праймера SWEETON...
Через зростання цін і нестачу доступного житла Барселона стикається з серйозною житловою кризою. Том...
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
- Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
- Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.