РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.764 EUR: 47.645
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.764
EUR 40.000 41.000 47.645
USD 41.510 41.999 41.764
EUR 47.900 48.750 47.645
Новость официальная

Промисловці просять запровадити мораторій на підвищення вантажних залізничних тарифів

Високі логістичні витрати через зростання вантажних тарифів УЗ роблять українську продукцію неконкурентоспроможною на міжнародному ринку.
2418
15 октября 2024 г.

Мораторій на підвищення тарифів "Укрзалізниці" 

Політика "Укрзалізниці", яка передбачає чергове збільшення тарифів на вантажні перевезення, створює серйозні загрози для економіки країни, йдеться у відкритому листі до президента України Володимира Зеленського від ОП "Укрметалургпром", Асоціації УкрФА, а також Асоціацій хіміків, виробників будматеріалів та добувників.

Про це пише Бізнес Цензор.

Після серії підвищень вантажних тарифів у 2021 та 2022 роках тарифи на транспортування вугілля, руди й вапняку зросли на 140%, металу - на 70%, добрив - на 70%, зерна - на 96%, а порожніх вагонів з-під вугілля - на 158%. Тим часом "Укрзаліниця" ініціює ще одне підвищення тарифів, не маючи для цього достатніх обгрунтувань, вказують промисловці.

"Основним аргументом необхідності підвищення вантажних тарифів "Укрзалізниця" висуває власну збитковість, проте компанія має всі можливості, щоб залишатися прибутковою: навіть у надскладному для української економіки 2023 році "Укрзалізниця" отримала прибуток в розмірі 5 млрд грн", - підкреслюється в листі.

Високі логістичні витрати через стрімке зростання вантажних тарифів "Укрзалізниці" роблять українську продукцію неконкурентоспроможною на міжнародному ринку, тоді як залізорудні підприємства завантажені на 55% від довоєнного рівня, а металургійні підприємства на 65%. Феросплавні підприємства наразі працюють майже в збиток. У хімічній галузі фактично усі основні сектори в експорті знизились або ж "обнулилися", кажуть промисловці.

Підписанти підкреслили: пропозиція "Укрзалізниці" про встановлення єдиного середнього тарифу для всіх перевізників призведе до знищення економічного потенціалу галузей, що є бюджетоутворюючими для "Укрзалізниці" та базовими для всієї економіки України (агро, ГМК, будівництво). З іншого боку - це зробить "Укрзалізницю" хронічно неконкурентоспроможною в порівнянні з автомобільним транспортом та іншими видами перевезень.

"Тарифна політика "Укрзалізниці" критично позначиться на економіці України. Тому вже зараз ми просимо ініціювати заходи із покращення фінансового стану "Укрзалізниці", налагодити роботу з підтримки та розвитку вантажної бази компанії, забезпечити оптимізацію витрат і забезпечити запровадження мораторію на підвищення вантажних залізничних тарифів до скасування військового стану та на період не менше двох років після закінчення бойових дій", - підсумували промисловці.

 Цікаво про будівництво і ремонти: Ліфти та системи зберігання енергії: нові можливості для девелоперів і ОСББ від “Євроформату” і “Глобус Банку” 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Источник:
cfts
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
15 октября 2024 г.
3025
Компанії потерпають не тільки від нестачі кваліфікованих фахівців, а й від неможливості прогнозувати...
15 октября 2024 г.
2429
Всі блокуючі постанови провалено. Далі законопроект 11416д підпише Спікер, а потім і Президент...
15 октября 2024 г.
3657
Найдовший 106-метровий прогін над руслом річки зробили з останньої довоєнної партії металу маріуполь...
31 июля 2025 г.
3245
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
22 июля 2025 г.
2969
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
16 июня 2025 г.
2888
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
01 августа 2025 г.
5437
Хоча Лукас наполягає, що музей не є святинею, присвяченою “Зоряним війнам”, шанувальника...
29 июля 2025 г.
433
Завтрак — это не только самый первый прием пищи, но и основа для хорошего самочувствия. На наш...
Сегодня
900
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
Сегодня
2690
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
1995
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!