РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.500 EUR: 46.092
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.500
EUR 40.000 41.000 46.092
USD 41.330 41.831 41.500
EUR 46.090 46.849 46.092
Новость

Звернення до Уряду з проханням терміново розглянути ситуацію на Укрзалізниці

Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів звертається до Уряду з проханням ТЕРМІНОВО розглянути ситуацію на Укрзалізниці
2414
20 октября 2016 г.





У Києві призупинив роботу завод «Кнауф Гіпс Київ» з виробництва будматеріалів через відсутність рухомого складу на Укрзалізниці.


Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів звертається до Уряду з проханням ТЕРМІНОВО розглянути ситуацію на Укрзалізниці.



Президенту України Порошенку П.О.
Прем'єр-міністру України Гройсману В.Б.
Секретарю Ради національної безпеки і оборони України
Турчинову О.В.
Залізничникам
Вантажовласникам

№ 180 від «18» жовтня 2016 року


Шановний Петро Олексійовичу!
Шановний Володимире Борисовичу!
Шановний Олександре Валентиновичу!



На залізниці колапс
, а ліберальні реформи в напіввійськовій структурі лише розпочалися...

Транзитні перевезення на 30-33% зменшилися.

Добове завантаження зменшилося на 30-40%.

А добовий дефіцит вагонів вантажних – більше 6000 одиниць.

Втрачена керованість структурою, яка по рейкам їздить більше 140 років.

Втрачена керованість залізницею в умовах АТО та кризи в економіці.

80 000 завантажених і не відправлених вагонів (страшно подумати, напевно цифра завищена...). Наприклад, в Козятині 25 потягів з вантажами знерухомлені.

Оборот вагона з 2,7 доби тепер 13,0 діб.

Від Львова до Києва вагон «доїжджав» за добу чи півтори доби, тепер за 7 діб.

Ніхто не управляє транспортним процесом.

В хаосі корупційні пропозиції вагонів зросли в рази, але їх нічим ні тягнути, ні штовхати!

Вагони і електровози  під парканом без ремонтів і запасних частин, 22 заводи без замовлень, а на рахунках Укрзалізниці астрономічна сума 13,0 млрд.грн. (це прибзилно 500 тис. дол.США).

Повна безпорадність.

Нам розповідають про вагони з туалетами в шести купе, як про новацію. А насправді – це один-єдиний вагон, який побудований і експлуатується з 2008 року.

Сама Укрзалізниця інформує про наявність вільних вантажних вагонів, та якби не тягові послуги сусіда, зовсім би зупинились.


Що терміново потрібно:

1. Президенту України, Уряду і Раді національної безпеки та оборони ТЕРМІНОВО розглянути ситуацію на Укрзалізниці, бо окрім безпорадності наяву втрата обороноздатності країни.

2. Повернути до управління Укрзалізницею професіоналів, як колись в громадянську війну царських генералів повертали, або як Саакашвілі долучили: завдання за 3-4 місяці стабілізувати ситуацію, – за менше ніхто не зможе.

3. Як колись видатні вчені, репресовані та під війну реабілітовані, забезпечили і космос, і атомну зброю, так і тепер потрібно «люстрованих» та затюканих професіоналів через «військомат» повернути.

Професіоналів та патріотів – які здатні, можуть і хочуть працювати – до роботи!

 


З повагою


Президент Всеукраїнської спілки

виробників будматеріалів,

Заслужений транспортник України

І.М. Салій 

 
Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів


19 октября 2016 г.
2764
Половина всех предложений в столичном пригороде представлена квартирами в кирпичных новостройках...
19 октября 2016 г.
2355
Оскільки Херсонщина є одним з лідируючих регіонів України за кількістю днів інсоляції, сонячні елект...
19 октября 2016 г.
2278
Турецкие меткомпании подали жалобу в правительство страны с просьбой инициировать антидемпинговое ра...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2791
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3988
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6406
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Вчера
556
Ручная уборка отнимает часы и не всегда эффективна, из-за чего современный робот пылесос для очистки...
Вчера
706
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
Вчера
6284
Його відзначили за «виняткові досягнення в спотворенні міських пейзажів»...
23 декабря 2024 г.
3536
Юрій Шевага, Директор компанії БІГ-СІТІ розповів про стан та вплив війни на мостову інфраструкт...
16 января 2023 г.
7021
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про створення Державного агентства відновлення та розвитку інфраст...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!