Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Міністерство інфраструктури за підтримки європейських партнерів розробило Національну транспортну стратегію до 2030 року. Одним із ключових пунктів цієї стратегії є зменшення смертності та травматизму на дорогах до 0 до 2030 року. Також вже реалізовується Стратегія підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні до 2020 року. Ця програма фінансується з Дорожнього фонду. Цьогоріч на безпеку доріг буде спрямовано 1,6 млрд грн, у 2019 році – 2,5 млрд грн, у 2020 році – 3,4 млрд грн.
Разом з тим хочуть привернути увагу учасників дорожнього руху до проблеми перевищення швидкості. Адже саме швидкість є одним з основних факторів ризику, який сприяє підвищенню кількості дорожньо-транспортних пригод зі смертельними наслідками. Люди повинні знати, що перевищення швидкості має наслідки для всіх – водіїв, пасажирів, пішоходів та велосипедистів.
Керівник проекту «Національна кампанія з підвищення обізнаності громадян» Ерік Хойруп наголосив: «Ми вирішили зосередитися у нашій першій інформаційній кампанії на питанні швидкості як основному факторі смертності на автошляхах. І нове обмеження швидкості у 50 км/год. замість 60 км/год. дасть великий позитивний ефект і збереже багато життів, якщо учасники руху будуть чесно дотримуватися цього швидкісного режиму».
Голова підкомітету з безпеки дорожнього руху Комітету з питань транспорту Верховної Ради України, народний депутат Ігор Діденко зазначив: «Ми маємо два напрямки роботи. Перший - це проект, який сьогодні стартує, і другий - старт державної програми з безпеки дорожнього руху. Разом із нашими європейськими партнерами та Міністерством інфраструктури ми створили державну програму і план заходів на 3 роки. Ми розуміємо, що найвища цінність у державі – це збереження життя людей. Державною програмою передбачено 40% фінансування на пішохідні переходи, на облаштування острівців безпеки, на ліквідацію місць концентрації ДТП, а також на провадження автоматичної фотофіксації».
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ:
Целью государства должно быть не наказание виновников ДТП– советник министра о безопасности на дорогах (ИНТЕРВЬЮ)
Источник: Мінрегіон
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.