Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.286 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.466 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.286 |
EUR | 43.040 | 43.800 | 43.466 |
У виробництві батарей використовується сировина, яка завдає навколишньому середовищу менше шкоди у порівнянні з виробництвом літію.
Японська корпорація Honda разом із вченими Каліфорнійського технічного університету та лабораторії НАСА розробила фторид-іонні батареї, які мають шанс замінити літій-іонні. Результати розробки опубліковано у журналі Science.
Як можна здогадатися, замість літію в новому типі акумуляторів використовується фторид. Перевага останнього – в меншій атомній вазі, що дозволяє накопичувати більше енергії. Розробники створили стабільний рідкий фторидно-іонний електроліт, який має провідні властивості за кімнатної температури. Катоди зроблено з міді.
Розробники вважають, що фторид-іонні батареї потенціально можуть стати новим поколінням акумуляторів завдяки вдесятеро вищій густині енергії, ніж в літій-іонних. Відповідно, електромобілі з фторид-іонними батареями теоретично можуть мати більший запас ходи – близько 500 кілометрів. До того ж, такі акумулятори легші та дешевші.
Ще одна перевага – у виробництві фторид-іонних батарей використовується сировина, видобування та переробка якої завдає навколишньому середовищу менше шкоди у порівнянні з літієм і кобальтом.
Джерело: greencarreports.com
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.