Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.504 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.682 |
USD | 41.350 | 41.831 | 41.504 |
EUR | 43.390 | 44.020 | 43.682 |
Відповідна програма, яка розрахована на 4 роки, покликана створити комфортні та безпечні умови для всіх учасників дорожнього руху та зменшити рівень травматизму й смертності в столиці. Адже наразі за кількістю летальних випадків Київ випереджає більшість європейських міст. За 2017 рік смертність на дорогах порівняно з 2016 роком зросла майже на 48%.
Реалізація програми сприятиме зменшенню випадків перевищення швидкості, кількості нетверезих водіїв, навмисних порушень ПДР, незастосування ременів безпеки тощо. Значну увагу приділено заходам щодо забезпечення безпеки дорожнього руху на аварійно-небезпечних ділянках. На це до 2022 року планується витратити 58 млн грн. А на будівництво світлофорних об’єктів – 292,6 млн грн.
«Загалом фінансування програми на 4 роки складає 2,37 мільярди гривень. Фактично половину цих коштів – 1,07 мільярди надає Європейський інвестиційний банк. Ми ще влітку минулого року підписали фінансову угоду щодо підвищення безпеки автомобільних доріг українських міст. Решту – 1,3 мільярди виділятимуться з міського бюджету. Виконання всіх заходів, зазначених у цільовій програмі, має змінити тенденцію надвисокої небезпеки дорожнього руху. До прикладу, у планах будівництво елементів благоустрою на столичних автошляхах та модернізація перехресть. На це ми запланували понад 96 мільйонів гривень. На створення належних умов для людей з обмеженими фізичними можливостями закладено 8,3 мільйона. Тут ідеться про пристосування тротуарів та пішохідних переходів для людей з інвалідністю», - зазначив голова постійної комісії з питань бюджету Андрій Странніков.
Реалізація програми підвищення організації та безпеки дорожнього руху столиці дасть можливість скоротити кількість смертельних випадків у 2022 році на 30 відсотків у порівнянні з 2015 роком. Проект рішення мають розглянути на пленарному засіданні Київради.
Джерело: прес-служба Київради
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.