Дочекались: як відбуватиметься демонтаж Шулявського шляхопроводу
З 15 березня почнуть демонтувати шляхопровід
6190
11 марта 2019 г.
Демонтаж Шулявського мосту
В ніч з 15 на 16 березня буде закрито рух на Шулявському шляхопроводі. Почнеться демонтаж старої споруди.
Головний інженер Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Києва Олександр Здольник розповів, що зносити шляхопровід почнуть з двох сторін одночасно. - Демонтувати Шулявський шляхопровід будемо повністю. Цей процес продовжиться до червня.
"Першим знесемо прогонові споруди, опори, потім і фундамент до ростверків, - сказав Олександр Здольник. - Поле з паль (частину фундаментів) доведеться покинути у грунті. Є висновок експертизи, що старі фундаменти не придатні для нових сучасних й майбутніх навантажень. Замість старих тут встановлять нове пальове поле".
Перша захватка буде зі сторони вулиці Довженка, друга - зі сторони вулиці Гетьмана. Середню частину, яка знаходиться над проїжджою частиною проспекту Перемоги, поки не чіпатимуть. Вона не нестиме загрози автомобілям, що рухаються по проспекту, адже не буде знаходитися під транспортним навантаженням. Її поки підтримуватимуть старі опори, але ми надійно ізолюємо її від випадкового падіння часток бетону й проникнення сторонніх людей-екстремалів. Майже одночасно з демонтажною технікою з двох сторін проспекту з'являться бурові установки для влаштування нових буро - набивних паль - основи майбутнього мосту над проспектом. Місце для нових паль розраховано проектантами так, аби вони не втрапили на підземні залишки старих. Ці рештки ми видобувати не будемо. Будівельники перенесли й розширили зливову каналізацію, водогін, телефонні й електрокабелі. Все зроблено з таким розрахунком, аби, на майбутнє був простір для якихось інших інженерно-транспортних рішень. Тобто, - працюємо з урахуванням футурології . Мережі переклали так, щоби бути на 100 відсотків впевненими, що в будівельну пляму колись вміститься щось більше, більший об'єкт.
"Під час всіх цих робіт проспект Перемоги не перекриватимуть для транспорту повністю, тільки частково обмежуватимуть рух по одній смузі. Доведеться працювати і вночі", - сказав Олександр Здольник.
Для того, аби встановити центральну частину прогонової споруди над проспектом Перемоги, на одну або дві ночі буде повністю закрито рух транспорту на проспекті Перемоги. Але це буде пізніше. Наразі влада столиці заявляє про те, що новий Шулявський шляхопровід в основних конструкціях (перша черга) буде зведено до кінця 2019 року. Довжина споруди буде 158,17 метрів, кількість смуг руху - 6, основний проїзд - вул. Довженка - вул. Гетьмана. Лівоповоротні з'їзди матимуть довжину 293 метри й 2 смуги руху, правоповоротні, довжиною 561 метр також із 2 смугами руху. Передбачена й реконструкція пішохідного переходу, а також прокладання велосипедної доріжки довжиною 741 метр. За словами Олександра Здольника, наприкінці нинішнього року відбудеться й демонтаж старого ливарного цеху заводу "Більшовик". На його місці буде новий заїзд на шляхопровід. По завершенні будівельних робіт проведуть озеленення території й благоустрій просторів біля станції метро й зупинок. Замість торгових павільйонів, що повиростали перед спорудою супермаркету "Сільпо", буде новий сквер.
Під час будівельних робіт комунальний транспорт працюватиме за новою схемою. Як курсуватимуть тролейбуси і автобуси читайте тут. Для пішоходів, що хочуть переправитися від станції метро "Шулявська" на інший бік проспекту Перемоги, працюють підземні переходи.
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря.
Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.
Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.