РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 42.900 43.600 42.993
Новость

Відкритий лист Всеукраїнского союзу виробників будматеріалів київській владі про відродження київського трамваю

Всеукраїнскький союз виробників будівельних матеріалів України звертається до Київської влади відкритим листом стосовно відродження київського трамваю: були перші - тепер останні.

 

1762
09 декабря 2015 г.

Київський трамвай
Лист-звернення керівництва Всеукраїнського союзу виробників будматеріалів до влади Києва стосовно відродження київського трамваю


Всеукраїнскький союз виробників будівельних матеріалів України звертається до Київської влади відкритим листом стосовно відродження київського трамваю: були перші - тепер останні.


№ 136
«03» листопада 2015 року
Голові Київської міської державної адміністрації Кличку В.В.
Депутатам Київради
Голові Постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами Окопному О.Ю.
 

ШАНОВНИЙ ВІТАЛІЮ ВОЛОДИМИРОВИЧУ!

Шановні депутати Київради!

У великих містах та столицях Європи нового розвитку набуває трамвай.

Непогано, що з 2003 року в Києві капітально відремонтовано 140 та виготовлено нових 7 трамвайних вагонів.

Тільки ми залишаємо старезну реостатну систему управління трамваєм та застарілу ходову частину, а в Празі на 450 (із 1000), таких же старих вагонах, поставили транзисторну систему, яка забезпечує 40-45% економії електроенергії та плавність ходу, легкість управління, збільшення ресурсу.

Добре, що в Києві з’явилися по одному зразку новітніх моделей трамваїв: Львівський, Санкт-Петербурзький, Білоруський.

Але у Празі з населенням в 1,2 млн. на маршруті 1000 трамваїв, з них найновіших трамваїв-лайнерів – 147 одиниць.

Тобто київські трамваї-релікти сьогодні – свідчення нашої відсталості на 30-35 років, та й на маршрути їх виходить 200-250 одиниць замість 400-450-ти. У Києві (і в Україні) доведеться прискорено оновлювати та замінювати ввесь трамвайний парк.

Але нові трамваї по нашим коліям не зможуть їздити. Тут ми уже на точці неповернення, втрати професіоналізму та знань.

Рельсо-шпальну конструкцію уже більше 20 років заміняє безшпальна технологія.

Сьогодні рейку поміщають на підстилаючі і бокові резинові профілі, а сама плита теж укладається на гарячий асфальт, резину або мастику, взагалі під коліями багатошаровий дорожній «пиріг» з дренажем, геотекстилем і т.д. товщиною 80-100 см.

Тоді відсутні і шуми, і вібрації, і корозії від блукаючого струму, а трамвайна колія поєднана із проїжджою частиною комфортно і для руху автотранспорту.

Слід зазначити, що і це не межа, з’явилися ще більш складні технологічно і більш дорогі системи.

Попередньо фахівці Спілки вивчили практику модернізації трамвайних колій Праги, Таллінна, Польщі та Білорусі, українських міст та пропонують:

1.На даному етапі в Києві доцільно зосередитися на технологіях широкополосних трамвайних плит.

2.Київ відстає. Безшпальна технологія використовується: Львів – 23,8 км (роботи розпочаті з 1996 року), Кривий Ріг – 10 км (роботи розпочаті з 2000 року), Харків, Вінниця, Одеса  – по 2 км, Прага – 100 км, Мінськ 40 км (із 65 км), а в Києві 200 метрів і один переїзд на площі Перемоги.

3.Учасники Спілки ініціативно організовують виготовлення широкополосних трамвайних плит в Києві уже в березніроку.

4.Учасники Спілки організовують технічний нагляд та супровід робіт провідними фахівцями Європейського Союзу.

5.Учасники Спілки пропонують першочергово розпочати оновлення трамвайних колій:

 - від Контрактової площі по вул. Глибочицькій та Дмитрівській,

- по вул. Фрунзе;

переїздів:

- по вул. Січових Стрільців (вул. Артема) та вул. В. Чорновола.

6. Київській міській раді та КМДА:

6.1. Підтримати першочергові проекти реконструкції трамвайних переїздів та маршрутів на 2016 рік та визначити перспективу.

6.2. Передбачити бюджетне фінансування на проектування та реконструкцію на 2016 рік та наступні роки наростаючим підсумком. (Наприклад, за останні півтора року в Таллінні реконструйовано10 км колій, а Прага щорічно оновлює по 5-7 км).

- грудень 2015 року – рішення сесії Київради, розпорядження КМДА.

6.3. Визначити замовником названих робіт – «Київавтодор», сформулювати стратегічно вивірене завдання на проектування за участі фахівців «Київпастрансу», «Київпроекту» та Департаментів транспорту та архітектури.

- грудень 2015 року – розпорядження Голови КМДА.

6.4. Терміново провести представницьку нараду – круглий стіл фахівців галузі та ініціаторів проекту (Розширене засідання Комісії Київради по транспорту – як варіант). Фахівців в Києві – обмаль. Ми вже втрачаємо знання і нових не набуваємо.

- грудень 2015 року.

6.5. Організувати обмін та навчання фахівців, технічне співробітництво з органами влади (замовником) та бізнесом (транспортне будівництво) в кількох столицях Європи.


Конкретними справами киян – оновимо столицю!

З повагою,

Президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів,

Голова КМДА (1992-1993 рр.),

Заступник Голови КМДА (три рази у двох мерів) по транспорту,

Заслужений транспортник України   І.М. Салій


Джерело: www.avbmv.com.ua

Фото: www.vz.ua

09 декабря 2015 г.
2549
За период с 30 ноября по 7 декабря текущего года украинцы оформили "теплых" кредитов на сумму 35,5 м...
09 декабря 2015 г.
2294
Министр Министерства регионального развития, строительства и ЖКХ Геннадий Зубко принял участие в пре...
08 декабря 2015 г.
1991
В следующем 2016 году харьковские власти планируют вложить в строительство Харьковского метрополитен...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3822
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3691
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3907
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
578
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
Вчера
4433
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Вчера
7559
Хмарочос Puzzle Tirana стане сучасним символом Тирани, поєднавши елементи сільської архітектури з жи...
22 ноября 2024 г.
705
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1408
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1307
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
395
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3735
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!