РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 42.900 43.600 42.993
Новость

У Києві реконструкція Шулявського шляхопроводу під загрозою

КМДА наполягає, що реконструкція моста завершиться. Будівництво ж усієї транспортної розв'язки під питанням
6678
13 мая 2019 г.



Доля Шулявського мосту

Протистояння, що розгорілося між Антимонопольним комітетом України і корпорацією «Укрбуд», може внести корективи в плани спорудження транспортної розв'язки на перехресті проспекту Перемоги та вул. Вадима Гетьмана в Києві. Хоча, як запевнив заступник голови КМДА Дмитро Давтян, підстав для того, що роботи з реконструкції Шулявського шляхопроводу будуть припинені, поки немає.

7 травня 2019 року АМКУ оштрафував два підрозділи «Укрбуд» на 150 млн грн за змову під час проведення тендерів на реконструкцію Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М.Амосова та гімназії ім. Бойченка. Це найбільший штраф на будівельному ринку за останні кілька років. І, швидше за все, не останній. Один із цих підрозділів також виграв тендер на проведення робіт із реконструкції Шулявського шляхопроводу. І по ньому АМКУ теж почав розслідування. У підрозділі «Укрбуду» санкції відомства називають неправомірними і загрожують банкрутством.

Чи буде завершено реконструкцію Шулявського моста своєчасно і яка доля чекає на всю транспортну розв'язку?

Що сталося?

У вівторок, 7 травня, АМКУ заявив про штраф на загальну суму 150 млн грн, накладений на дві компанії – ТОВ «Північно-український будівельний альянс» і ТОВ «Спецбуд-Плюс» – за змову в тендерах на реконструкцію Націнституту ім. М.Амосова та гімназії ім. Бойченка.


За підсумками розслідування комітет встановив, що обидві компанії входять до складу однієї корпорації – «Укрбуд». Вони також надавали один одному фінансову допомогу, виконували роботи для тих самих генпідрядників, які є членами корпорації, мають одну загальну адресу, одну IP-адресу для податкової звітності та для входу в електронні кабінети системи «Клієнт-Банк». АМКУ насторожило, що банківські гарантії компаніям видані тим самим банком в один день із послідовною реєстраційної нумерацією, і діяли вони синхронно за часом.


Засновником «Північно-українського будівельного альянсу» є Андрій Якусевич, екс-помічник народного депутата Максима Микитася. Нагадаємо, що Микитась, до того як стати нардепом, був президентом корпорації «Укрбуд».

Штраф, виписаний «Північно-українському будівельному альянсу», загалом склав 71,45 млн грн, а «Спецбуд-Плюс» – 78,48 млн грн. Обом компаніям заборонено брати участь у торгах протягом трьох років. Як повідомлялося раніше, очікувана вартість тендеру на реконструкцію Націнституту ім. М.Амосова становила 2,8 млрд грн, гімназії ім. Бойченка – 175 млн грн.

Що не так із тендером?

Це не єдиний випадок, коли АМКУ зацікавився діяльністю «Північно-українського будівельного альянсу». Минулого року компанія перемогла в тендері на реконструкцію «втомленого» Шулявського шляхопроводу на суму 608 млн грн. Її конкурентом на торгах виступала друга оштрафована компанія – «Спецбуд-Плюс», яка запропонувала кошторис на 1000 грн більше.

Спочатку було четверо охочих узяти участь в аукціоні. Однак заявки «Альтіс-Спецбуду», що входить до «Альтіс-холдингу» Олександра Глімбовського, та «Мостобуду» Михайла Беккера відхилили через невідповідність документації.

Розслідування щодо тендеру на реконструкцію Шулявського шляхопроводу розпочато відомством у серпні минулого року. У своєму блозі голова Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький написав, що роботи не зупинятимуть.

Компаніям загрожував штраф максимум до 10% доходу за останній звітний період. У «Північно-українському будівельному альянсі» заявили, що вважають штраф неправомірним. І що за кожним пунктом обвинувачення були надані в АМКУ аргументовані пояснення. Наприкінці квітня співробітники компанії з цього приводу вже пікетували будівлю АМКУ.

Зараз «Північно-український будівельний альянс» говорить про банкрутство.


«Накладення такого непідйомного штрафу може привести [нас] до банкрутства, про що також було повідомлено керівництво АМКУ», – йдеться в офіційній заяві компанії. Але до цього компанія планує відстоювати свої права в суді.

Чи добудують Шулявський міст?

Йдеться про спірне правопорушення, говорить директор юридичної компанії «Прима Лідер Груп» Діна Дрижакова. Щоб виграти суд, АМКУ має оскаржити критерії та методику оцінки для визначення найкращої пропозиції.


«Можна припустити, що таке правопорушення можливе при заповненні форми оголошення про проведення тендеру, а саме – відмінності в умовах і методики оцінки, зазначених у тендерній документації та оголошенні про проведення тендера», – говорить Діна Дрижакова.

За оцінками юристів, судові розгляди займуть рік-півтора. Цього часу достатньо, щоб завершити реконструкцію Шулявського шляхопроводу, вважає Дмитро Беспалов. «Йдеться про місяці. Наскільки я розумію, найголовніша складність у цьому проекті – мережі», – говорить він.

Будівництво Шулявського моста – політичний проект для мера Києва Віталія Кличка. імовірно, тому в місті на суперечку, що виникла, намагаються дивитися позитивно.


«Ця дія контролюючого органу не має відношення до робіт, які здійснює компанія на Шулявському шляхопроводі, і ніяк не позначається на процесі виконання нею взятих на себе зобов'язань», – повідомив заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

Нагадаємо: при будівництві розв'язки Шулявського шляхопроводу передбачено три з'їзди по дві смуги, сам шляхопровід буде шестисмуговим. Також передбачається облаштувати на ньому велодоріжку. Для будівництва розв'язки необхідно знести цех №5 заводу «Більшовик». Заявлена вартість реконструкції – 800 млн грн. Основну частину робіт планується завершити до кінця 2019 року. До цього часу передбачається побудувати новий шляхопровід та відкрити право- і лівосторонні з'їзди, відкрити велодоріжку і реконструювати прилеглі до станції метро «Шулявська» підземні переходи.

Озвучені терміни надто оптимістичні, вважає Беспалов.


«Повністю побудувати транспортну розв'язку за затвердженим проектом неможливо, оскільки поки ніхто не згоден на знесення цеху заводу «Більшовик». Тому вона ще довго перебуватиме у стадії реконструкції», – підсумовує експерт.



Джерело: mind.ua
13 мая 2019 г.
3371
Колишнє керівництво виробничого підрозділу «Вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський" філії ...
13 мая 2019 г.
4032
 Киеве появилась стрит-арт группировка, которая развешивает мозаики на стенах домов...
13 мая 2019 г.
3255
Парк “Почайна” начали проектировать: что там будет? КГГА подписала договор о разработке ...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3912
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3709
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3908
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Сегодня
435
Современные реалии строительной отрасли требуют высокой квалификации, опыта работы с инновационными ...
Вчера
583
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
Вчера
4443
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
22 ноября 2024 г.
766
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1424
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1315
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
396
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3736
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!