РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 42.900 43.600 42.993
Новость

Траси «оформлять» протизасліплюючими екранами – норми ДБН

З осені на українських трасах можуть проектувати протизасліплюючі екрани для безпеки руху, - опубліковані нові норми ДБН
3523
30 мая 2019 г.



Норми ДБН

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновило державні будівельні норми щодо проектування автомобільних доріг загального користування. Зокрема, згідно зі змінами, під час нового будівництва, реконструкції або капремонту трас для безпеки руху можуть встановлюватися протизасліплюючі екрани, які перешкоджають засліпленню водіїв світлом від зустрічних машин у вечірній час.

Норми вже опубліковані та вступають в дію з 1 вересня цього року.



«Продовжуємо впроваджувати європейську практику проектування безпечних і якісних доріг. Одне з нововведень - можливість проектувати протизасліплюючі екрани на трасах. Це потрібно, у першу чергу, для того, щоб світло від зустрічного транспорту не засліплювало водіїв у вечірні проміжки часу. А по-друге, це додатковий бар’єр для пішоходів, які не зможуть переходити дорогу у непризначених для цього місцях», - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.



Він підкреслив, що лише завдяки проектуванню протизасліплюючих екранів на трасах кількість ДТП та аварій на європейських дорогах знизилася в цілому на 25%. І Україна також має використовувати і розповсюджувати більш широко цю практику.

Протизасліплюючі екрани влаштовуються на бар’єрних або парапетних дорожніх огородженнях розділювальної смуги доріг відповідно до ДСТУ 8537 «Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови». Найбільш доцільно їх встановлювати на дорогах з небезпечними або різкими поворотами, несприятливим ландшафтом, з недостатнім освітленням тощо. Такі засоби безпеки можуть виконуватися із металу або пластика. Їх висоту розраховують для кожного конкретного проекту методом обчислення відповідно до ДСТУ.

Відповідна норма міститься у змінах до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво», які розроблені ДП «ДерждорНДІ».

Більше про зміни в нормах ДБН.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

27 мая 2019 г.
3049
Мінрегіон підвищив надійність та безпеку будівель завдяки сучасним вимогам до розрахунку ризиків. Пр...
24 мая 2019 г.
3645
Сучасне вуличне освітлення в Україні має бути енергоекономічним, - Парцхаладзе...
24 мая 2019 г.
3113
З 1 серпня в усіх нових великих супермаркетах будуть зобов’язані проектувати туалети для відві...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3787
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3685
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3907
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Сегодня
575
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
Сегодня
4428
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Сегодня
7557
Хмарочос Puzzle Tirana стане сучасним символом Тирани, поєднавши елементи сільської архітектури з жи...
Вчера
671
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1400
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1304
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
395
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3735
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!