РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.395 EUR: 47.025
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.395
EUR 40.000 41.000 47.025
USD 41.090 41.490 41.395
EUR 46.680 47.380 47.025
Новость

Про безпеку на трасах подбають за допомогою лівих поворотів

Безпека при виконанні лівих поворотів на трасах буде підвищена, обіцяють у Мінрегіоні
2835
20 июня 2019 г.

Ліві повороти

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України урегульовує норму щодо проектування лівих поворотів на трасах для підвищення безпеки руху. Відтак на дорогах з інтенсивністю понад 11 тисяч авто на добу мають обов’язково влаштовуватися лише різнорівневі розв’язки, на трасах з інтенсивністю від 5 до 11 тисяч авто на добу – кільцеві розв’язки або безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти), а на трасах до 5 тисяч авто на добу окрім кільцевих розв’язок і розворотів також дозволяється проектувати ліві віднесені повороти.

Норми стосуються будівництва нових та реконструкції існуючих трас і містяться у проекті нових змін до ДБН «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», які наразі розробляє ДП «ДерждорНДІ».

«За підрахунками експертів галузі, до 30% ДТП на трасах відбувається саме при виконанні лівого повороту. Ці повороти дуже небезпечні, особливо на ділянках дороги з великою інтенсивністю руху. Тому ми продовжуємо удосконалювати вимоги до проектування цих поворотів на трасах. Так, раніше ми пропонували влаштовувати ліві повороти лише на ділянках доріг з інтенсивністю руху до 20 тисяч авто на добу. Тепер ми чітко визначили, які саме вони мають бути – різнорівневі, кільцеві розв’язки, безпечні кільцеві розвороти або звичайні ліві віднесені повороти, і зробили чітку градацію відповідно до інтенсивності трас», – сказав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Відтак, згідно з проектом змін у ДБН, при сумарній приведеній інтенсивності руху на дорогах понад 11 тисяч авто на добу мають обов’язково влаштовуватися лише розв’язки на різних рівнях. На трасах з інтенсивністю руху 5-11 тисяч авто на добу повинні передбачатися кільцеві розв’язки або безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти). На найменш інтенсивних дорогах – до 5 тисяч авто на добу дозволяється проектувати кільцеві розв’язки, безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти) та ліві віднесені повороти. Також у разі необхідності різнорівневі розв’язки можуть проектуватися на трасах будь-якої інтенсивності.

За оцінками експертів, це дозволить на 50% зменшити кількість аварій на цих ділянках руху на трасах, сприятиме в цілому підвищенню безпеки руху та зменшить кількість заторів.

Нагадаємо, що раніше Мінрегіон пропонував влаштовувати безпечні ліві повороти на трасах в одному рівні – кільцеві розвороти. Їх можна виконати шляхом влаштування додаткового місця з лівого боку проїзної частини для можливості маневрування авто. Практика влаштування таких поворотів сьогодні працює у багатьох країнах Європи та світу, наприклад, в Італії та США.

Джерело:
19 июня 2019 г.
2893
Аби вберегти пішоходів пропонують використовувати спеціальні стовпчики...
18 июня 2019 г.
3317
Наразі така норма вже працює для дитсадків...
14 июня 2019 г.
2673
Про безепеку учасників подбають за допомогою SOS-станцій...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
08 апреля 2025 г.
3885
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
5990
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
14 марта 2025 г.
4891
Міський голова анонсував «очищення» міської влади, а також зміниу структур КМДА...
18 апреля 2025 г.
5551
Церкву було збудовано сто років тому, а з 2023-го вона не працює, бо відвідування храмів у Нідерланд...
17 апреля 2025 г.
5552
Потяг, розроблений у 1950 році, символізує епоху золотого італійського модернізму...
16 апреля 2025 г.
4447
Він складатиметься з двох модулів, що дозволяє легко розширювати простір в майбутньому...
11 апреля 2025 г.
1582
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
04 апреля 2025 г.
1459
16 квітня відбудеться RECOVERY CONSTRUCTION FORUM UKRAINE 2.0 - подія, яка стане майданчик...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
525
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
747
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!