РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 42.900 43.600 42.993
Новость

"Загоряються на ходу": майже всі українські електрички в катастрофічному стані

90% приміських поїздів потребують термінового оновлення
4250
21 июня 2019 г.



Несправні електрички

Укрзалізниця закликає народних депутатів внести зміни до Закону України «Про Державний бюджет» і виділити вже в цьому році перевізнику 7,1 млрд грн на оновлення приміського рухомого складу. Наразі Укрзалізниця як ніколи потребує підтримки держави, адже зношеність приміських поїздів кричуща, їх обладнання загорається просто на ходу. Такі випадки на шляху прямування стають все частішими. Про це повідомив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

За отримані кошти компанія могла б придбати понад 15 нових 10-вагонних електричок. «Джерелами фінансування, наприклад, частково можуть бути видатки з дорожнього фонду, оскільки частина його коштів цього року через пізній початок робіт та тендерних процедур не буде освоєна. У той же час Укрзалізниця щороку сплачує близько 3,5 млрд грн акцизу з пального, фактично фінансуючи автошляхи», – зазначив Андрій Рязанцев.

За його словами, питання виділення коштів з держбюджету для пасажирського сектору Укрзалізниці вже розглядалося на засіданнях підкомітетів бюджетного комітету Верховної Ради України, але, на жаль, рішення так і не було прийняте. «Укрзалізниця занепокоєна відсутністю реакції від державних органів влади та конструктивного діалогу. У той же час замовниками послуг на перевезення пасажирів фактично є державні та місцеві органи влади, їх фінансовий внесок у оновлення пасажирського залізничного рухомого складу є економічно доцільним і обґрунтованим законодавчо», – наголосив директор з розвитку бізнесу.

"Наразі приміський залізничний парк вже на піку зношеності: дизель-поїзди – на 97,2%, електропоїзди – на 87,5%. Найстаріший дизель-поїзд збудований у 1967 році, а електропоїзд – у 1960 р. Попри те, що приміський рухомий склад проходить підготовку до рейсів у депо, піддається поточним і позаплановим ремонтам, від збоїв у роботі вузлів та загоряння обладнання це не страхує, оскільки стан парку вимагає глобального оновлення, а не «латання дірок»", - повідомляють в УЗ.

Один із таких випадків стався 18 червня 2019 року на станції Вільнянськ у Запорізькій області. Поїзд №6535 Вільнянськ – Пришиб через перегорання високовольтних вставок довелося відмінити й відновлювати контактну мережу. Пасажирів було відправлено іншим графіковим поїздом. Ще аналогічний випадок стався 7 червня цього року на Волині поблизу станції Маневичі. Через раптове загоряння головки дизеля в одному з вагонів дизель-поїзда № 6394 Ковель – Сарни довелося відчепити цей вагон, евакуювати пасажирів до інших вагонів, повернути поїзд на станцію та скасувати рейс. На щастя, ні пасажири, ні персонал не постраждали. Вагон потребує ремонту, цей рухомий склад 1977 року побудови.

Джерело:
uz
20 июня 2019 г.
2629
Свой первый рейс Одесса-Краков лоукостер выполнил в среду, 19 июня...
20 июня 2019 г.
2907
Якість комунальних послуг і їхня справедлива вартість – пряма відповідальність місцевої влади,...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3878
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3703
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3908
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Сегодня
433
Современные реалии строительной отрасли требуют высокой квалификации, опыта работы с инновационными ...
Вчера
583
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
Вчера
4439
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
22 ноября 2024 г.
745
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1419
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1312
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
396
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3736
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!