РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.395 EUR: 47.025
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.395
EUR 40.000 41.000 47.025
USD 41.090 41.490 41.395
EUR 46.680 47.380 47.025
Новость

70% ремонтів на українських дорогах – неякісні: на що "спустили" 607 млн грн

Рахункова палата перевірила використання із держбюджету у 2018 році 11,5 млрд грн на місцеві дороги
2695
08 июля 2019 г.



"Ремонт" доріг

Рахункова палата провела аудит ефективності використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.

У восьми областях, в яких безпосередньо проводився аудит, встановлено неефективне використання 607 млн грн субвенції. На 77 дорогах і мостах з 108 об'єктів, обстежених щодо повноти та якості виконаних робіт, встановлено невиконання або неналежне виконання, яке протягом нетривалого часу спричинило значні руйнування та деформації дорожнього покриття.

За результатами аудиту Рахункова палата виокремила п'ять проблемних питань, які впливають на ефективність державних субвенцій на будівництво і ремонт доріг:

1) безсистемність управління наявними фінансовими ресурсами на центральному та місцевому рівнях;

2) недостатність бюджетного фінансування розвитку автомобільних доріг місцевого значення;

3) неякісне виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автодоріг (фото додаються);

4) недостатність заходів з упередження перевезення вантажів понад встановлені вагові нормативи;

5) невжиття заходів щодо розвантаження автодоріг за рахунок належного розвитку водного та залізничного транспорту.

Аудитом досліджено діяльність у цьому напрямі Укравтодору, який погоджує переліки об'єктів дорожнього господарства, що ремонтуються в областях, та Міністерства інфраструктури (без безпосереднього виходу на об'єкт на основі встановлених законодавчо повноважень Міністерства, запитів, документів).

Виявлені аудитом проблеми, передусім, є наслідком неналежної координації дій та розпорошення відповідальності за управління автомобільними дорогами між трьома центрами прийняття управлінських рішень: Міністерством інфраструктури (як центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства); Укравтодором (як центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління дорогами); обласними і Київською міською державними адміністраціями (як органами, наділеними повноваженнями управляти автомобільними дорогами загального користування місцевого значення).

Відповідальність за вказані недоліки Мінінфраструктури покладає лише на обласні, Київську міську державні адміністрації та Укравтодор, що суперечить положенням статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги» в частині формування державної політики у сфері дорожнього господарства та забезпечення управління автомобільними дорогами загального користування саме Міністерством.

Джерело:
08 июля 2019 г.
3673
Мерія зробила ще один крок до початку будівництва Палацу спорту на Сихові...
08 июля 2019 г.
2723
В кожному регіоні краще спрацює одна з трьох стратегій відновлення та будівництва доріг...
08 июля 2019 г.
4868
У Парцхаладзе пояснили, в яких містах реновація житла є вигідною...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
08 апреля 2025 г.
3888
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6005
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
14 марта 2025 г.
4895
Міський голова анонсував «очищення» міської влади, а також зміниу структур КМДА...
18 апреля 2025 г.
5562
Церкву було збудовано сто років тому, а з 2023-го вона не працює, бо відвідування храмів у Нідерланд...
17 апреля 2025 г.
5557
Потяг, розроблений у 1950 році, символізує епоху золотого італійського модернізму...
16 апреля 2025 г.
4451
Він складатиметься з двох модулів, що дозволяє легко розширювати простір в майбутньому...
11 апреля 2025 г.
1595
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
04 апреля 2025 г.
1463
16 квітня відбудеться RECOVERY CONSTRUCTION FORUM UKRAINE 2.0 - подія, яка стане майданчик...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
530
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
751
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!