РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 43.100 43.800 42.993
Новость

5 основних проблем київських новобудов

П’ять основних проблем, що виникають при будівництві нового житла в Києві

3457
21 августа 2019 г.


Проблем вистачає

Будівництво в Києві ведеться хаотично. Віце-президент Київської організації Національної спілки архітекторів Георгій Духовичний може назвати не менше 5-7 будівельних об'єктів в центральній частині міста, яких не повинно бути. Часто вони псують вигляд на правий берег міста, однак хаотична забудова — не єдина проблема. «Нема об'єктів інфраструктури. Можна вийти зі свого комплексу, стати в затор і дві години везти дитину в дитячий садок і школу», — говорить Духовичний. Що не так з київськими будівництвами?

НВ Бізнес спільно з агентством розвитку територій Геодизайн виділив п'ять головних проблем, які виникають при будівництві житла в Києві

Комунікації

Перед підключенням будинків до міських систем, забудовникам необхідно отримати технічні умови. Але може виявитися, що підключитися до комунікацій необхідно на відстані не менше 1 кілометра від будинку. Все це призводить не тільки до подорожчання вартості будівництва, а й необхідності переривати вулиці на значному відрізку. Деяким компаніям вдається «домовитися» і врізатися в трубу біля будинку, що потім призводить до проривів.

Другий етап цього квесту — передати комунікації на баланс обслуговуючої організації. Це непросте завдання: спочатку нові труби повинна прийняти Київрада, а потім своїм рішенням передати їх на баланс обслуговуючої організації. Природно, що винести таке питання в сесійний зал — це не швидко. Тому великі будівельні компанії поступово перетворюються на організації, які володіють кілометрами труб. І в разі виникнення проблем з ними, не так і просто знайти власника і змусити його відремонтувати мережу. Як результат, мікрорайон або конкретний житловий будинок може опинитися без води. Будівельна компанія не зацікавлена в тому, щоб утримувати і регулярно ремонтувати мережі.

Приблизно така ж ситуація і з ливневками, тому навіть невеликий дощ може призвести до затоплення вулиць. Зливів води у Києві не вистачає, і більшість з них не розраховані на масштабну забудову. Місто не проводить інвентаризацію і, найімовірніше, тому досі невідомо, скільки труб і зливових стоків прокладено на території столиці та на чиєму балансі вони перебувають.

Школи та садочки

Місто розвивається хаотично і це призводить до нерівномірного навантаження на навчальні заклади. Наш аналіз показує, що в центрі міста, де нових будинків будується мало, школи пустують. Але, наприклад, в районі пр. Правди, де ведеться будівництво великих комплексів, місць у школах катастрофічно не вистачає. Друга зміна навчання стає реальністю. Деякі будівельні компанії декларують будівництво шкіл та садочків у своїх великих комплексах, але частіше за все вони приватні. Проблема та ж — передати навчальний заклад на баланс міста дуже складно. І забудовники вважають за краще не зв'язуватися з цим процесом. Навчання в приватних школах і дошкільних установах на території нових ЖК стартує від 6-7 тис. грн на місяць, що може стати непідйомною платою для багатьох сімей.



Висотність будівництва

Перед початком зведення будівлі, кожен забудовник повинен отримати містобудівні умови і обмеження. До початку цього року при будівництві будинків в центральній частині міста необхідно було отримати дозвіл Міністерства культури. Але після скандалу, коли забудовники звинуватили органи контролю у хабарництві, узгоджувати свої дії з відомством більше немає необхідності. У деяких випадках, коли будинок будується поблизу аеропортів, потрібно схвалення Украероруху. Масштабне будівництво призводить до проблем. Наприклад, через великий комплекс літаки в аеропорт Гостомель можуть сідати і злітати тільки з одного боку.

Транспортний колапс

Житловий комплекс побудували, а дістатися до нього нереально. У «години пік» можна побачити величезні черги на транспорт або маршрутки, які їдуть на Мінський масив або Софіївську Борщагівку. Все це відбувається тому, що місто розвивається нерівномірно і інфраструктура не встигає за зростанням будівництва. Наприклад, житловий масив Виноградар активно забудовується, а гілку метро тільки планують будувати. Вирішити цю проблему могло б затвердження нового Генерального плану міста, в якому були б виділені землі під нові забудови, дороги, і передбачені нові лінії транспорту.

Благоустрій території

Важливу роль при виборі житлового будинку відіграє інфраструктура — кафе, кіоски з ремонту взуття або з продажу продуктів харчування. Київська міськрада роздає ці долі через конкурси, і розмір пайового внеску може скласти 30 тис. грн за півроку. Але це не гарантує, що об'єкт не знесуть. Кіоск може виявитися на червоних лініях, наприклад, на мережах електропередач і Київводоканал отримає повне право його демонтувати. До моменту введення будинку в експлуатацію, кав'ярень і майстерень і магазинів біля будинку може не виявитися.

Автор: Олександра Нєкращук
Фото: Геодізайн


Читайте также, почему в городах появляются незаконные многоэтажки, а также о том, как изменились за год цены на квартиры в разных городах Украины.

Источник:
biz
20 августа 2019 г.
7022
Чому встановлення сонячних панелей стало невигідним для пересічних українців...
19 августа 2019 г.
3086
Программу по «растерминованию» становятся все более распространенной практикой у украинс...
15 августа 2019 г.
2849
На сегодняшний день доля ипотечных портфелей украинских банков составляет всего 2% от общих активов ...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Сегодня
4493
Уряд перезапускає процедуру бронювання військовозобов'язаних з 1 грудня. Постанова 1332 ка...
Сегодня
2489
Вже відбулися перші реєстрації прав власності за новим функціоналом...
20 ноября 2024 г.
3964
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
Сегодня
15317
Хмарочос The Big Bend матиме конструкцію, що вигинатиметься та знову опускатиметься донизу, перетвор...
Сегодня
9323
Кубічний дизайн будівлі не випадковий, адже він відповідає стилю навколишніх будівель промислового р...
24 ноября 2024 г.
817
Современные реалии строительной отрасли требуют высокой квалификации, опыта работы с инновационными ...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
404
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3741
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!