РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.286 EUR: 43.466
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.286
EUR 40.000 41.000 43.466
USD 41.150 41.649 41.286
EUR 42.900 43.600 43.466
Новость

З 1 вересня дороги в Україні будуть будувати за новими правилами

З вересня вступають в силу зміни до державних будівельних норм щодо проектування та будівництва доріг загального користування. Що саме змінюється?

2589
29 августа 2019 г.

Що зміниться у будівництві доріг

Ми вже писали про те, що з 1 вересня 2019 року набирають чинності нові зміни у державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування – Зміна №1 у ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».

Ці норми вводять низку важливих змін в облаштуванні безпечних та якісних трас, як у Європі, і є обов'язковими. Вони були розроблені фахівцями ДП «ДерждорНДІ» та розповсюджуються на будівництво нових, реконструкцію та капремонт існуючих доріг поза межами населених пунктів.

«З 1 вересня цього року вступають у дію нові важливі зміни в будівельні норми щодо проектування трас. Їх головна мета – підвищення безпеки на дорогах та покращення якості дорожнього покриття - асфальтобетону. Якщо говорити про безпеку руху на дорогах, то новими нормами введено можливість звужувати крайні ліві смуги на найбільших трасах і робити більш безпечну зупинкову смугу, проектувати протизасліплюючі екрани, а також шумові смуги, які допомагають водіям не засинати за кермом. Крім того, ці норми рекомендують влаштовувати SOS-станції на трасах для першої допомоги у випадку різних надзвичайних ситуацій, робити розриви огородження для швидкого проїзду спецтехніки і багато інших змін. Щодо якості дорожнього покриття є теж чимало нововведень. Це використання геосинтетиків і модифікованих бітумів для асфальтобетонних доріг, а також спеціальних перевантажувачів асфальтобетонної суміші», - повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Він нагадав, що з 1 вересня в дію вступили нові державні будівельні норми щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах (ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”), які ввели низку принципових змін для безпеки і комфорту дорожнього руху:

  • можливість звуження ширини смуг руху на дорогах;
  • обов’язкове встановлення спеціальних захисних огороджень на зупинках громадського транспорту;
  • обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах;
  • обов’язкове влаштування велодоріжок та велосмуг та інші зміни


Раніше ми писали про те, що згідно нових норм, на трасах з'являться протизасліплюючі екрани та світловідбиваючиі вставки, а також про обов’язкове використання перевантажувачів при укладанні асфальту.



Читайте також про те, що у даний момент можна подати свої зауваження та пропозиції щодо наступних змін у ДБН «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 2».

Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 

28 августа 2019 г.
2319
Новий ДБН «Житлові будинки. Основні положення», що набуває чинності 1 грудня цього року,...
28 августа 2019 г.
2515
Згідно до нових ДБН “Заклади освіти” та “Заклади дошкільної освіти” усі план...
28 августа 2019 г.
2319
З 1 жовтня 2019 вступає в дію новий ДБН «Готелі». Серед інших вимог документу, є норма, ...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3760
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3676
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3906
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Сегодня
568
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
Сегодня
4419
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Сегодня
7552
Хмарочос Puzzle Tirana стане сучасним символом Тирани, поєднавши елементи сільської архітектури з жи...
Вчера
644
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1391
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1302
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
394
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3734
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!