РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 42.900 43.600 42.993
Новость

Громада київського Подолу вимагає переглянути проект Подільского мосту

Жителі київського Подолу занепокоєні можливим негативним впливом від збільшення автомобільного трафіку внаслідок відкриття Подільського мосту. Громада Подолу побоюється, що проєкт може не враховувати рух громадського транспорту і реалізовуватися всупереч цілям Стратегії розвитку міста Києва
2473
25 сентября 2019 г.



Результатом зустрічі стало звернення до київського міського голови

У Культурно-мистецькому центрі НаУКМА відбулося громадське обговорення можливих проблем і ризиків, пов’язаних із будівництвом Подільського мостового переходу (зокрема, з тією частиною мосту, яка виходить на Поділ).

Подоляни занепокоєні можливим негативним впливом від збільшення автомобільного трафіку внаслідок відкриття Подільського мосту. Громада Подолу побоюється, що проєкт може не враховувати рух громадського транспорту і реалізовуватися всупереч цілям Стратегії розвитку міста Києва - розповідає Хмарочос.

Найбільше громадськість занепокоєна можливістю з’їзду та заїзду на міст через Нижній та Верхній Вали.

Результатом зустрічі стало звернення до київського міського голови та КМДА з наступними вимогами до проєктування, будівництва і експлуатації Подільського мосту:

1. Розглядати транспортний ефект як кількість переміщених людей, а не пропускну здатність для автомобілів.

2. Розраховувати економічний ефект з урахуванням:

  • закриття бізнесів на Валах і зменшення привабливості Подолу як району для життя, відпочинку і туризму;
  • збільшення забруднення повітря і витрат на охорону здоров’я внаслідок зростання кількості автомобілів;
  • повернення заторів через кілька років внаслідок виникнення індукованого попиту, спровокованого створенням нової автомобільної інфраструктури.

3. Заборонити звуження тротуарів і зеленої зони на Валах і Глибочицькій, а також вирубування бульвару на Валах.

4. Створити по всій довжині Подільського мостового переходу, всіх підходів до нього, а також Валів і Глибочицької виділені смуги руху громадського транспорту, а також велосмуги або велодоріжки.

5. Розглянути можливість організації руху легкого рейкового транспорту (LRT) колією метро по Подільському мостовому переходу щонайменше до прокладання нової лінії метро.

6. Передбачити заходи регулювання (стримування зростання) транзитного автомобільного трафіку через Поділ за допомогою:
світлофорів,

  • зменшення кількості і звуження смуг руху автомобілів,
  • розвитку громадського транспорту, велоруху та пішохідної інфраструктури,
  • переведення односторонніх вулиць на Подолі у двосторонні з місцями для паркування жителів,
  • інших засобів заспокоєння руху.

7. Розглянути варіант створення однорівневої розв’язки на перетині з’їздів з мосту, Валів і Набережно-Хрещатицької. Відкидати цей варіант лише у разі наявності достатньої кількості однозначних переконливих аргументів на користь будівництва багаторівневої розв’язки на Валах, з урахуванням усіх попередніх пунктів.

8. Опублікувати результати порівняльного аналізу різних варіантів будівництва правобережних підходів до Подільського мостового переходу, зокрема, з урахуванням транспортного ефекту — кількості перевезених людей, а не пропускної здатності автомобілів, економічного ефекту, викидів шкідливих речовин, вартості будівництва для кожного варіанту та інших важливих параметрів.

В обговоренні взяли участь експерти з мобільності та містобудування і представники органів місцевої влади. Учасники дискусії наголошували, що найперший проєкт Подільського мосту розроблявся ще у 1980-х роках, а, відтак, деякі його аспекти можуть втратити актуальність. При цьому за радянських часів саме позиція пам’яткоохоронців вплинула на те, що проєкт будівництва мосту не передбачав виведення руху з Троєщини на Вали.

Також у зверненні сказано, що будівництво нової автомобільної інфраструктури не розвантажує дороги і не зменшує затори, бо «чим більше доріг — тим більше машин виїжджає на дороги. Нова інфраструктура лише тимчасово розвантажує вулиці — проходить кілька років, кількість автомобілістів зростає і затори повертаються з новою силою».


Раніше ми вже писали про те, які проблеми існують у Подільського моста. А також про те, яким чином планують вирішити питання з'їзду с Подільского мосту з жителями Русанівських садів.

Источник:
hmarochos
10 сентября 2019 г.
7612
Подольский мост в Киеве с переменным успехом строят 26 лет. Но в последнее время строительство актив...
05 сентября 2019 г.
3314
Заступник голови КМДА Дмитро Давтян повідомив про те, що роботи на будівництві Подільского мосту про...
14 августа 2019 г.
8539
На строительстве Подольско-Воскресенского мостового перехода в Киеве начался демонтаж массивных врем...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3803
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3689
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3907
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
577
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
Вчера
4432
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Вчера
7557
Хмарочос Puzzle Tirana стане сучасним символом Тирани, поєднавши елементи сільської архітектури з жи...
22 ноября 2024 г.
687
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1404
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1305
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
395
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3735
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!