Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Згідно з ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”, що вступив у дію минулого року, мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина - 8 м. Такі острівці дозволяють знизити аварійність на дорогах до 70%
Облаштування острівців безпеки дозволяє знижувати аварійність на дорогах на 70% - такою статистикою поділився заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
«Уже більше року діє оновлений ДБН щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах, який посилив заходи безпеки пішоходів під час перетину проїзної частини. Зокрема, він ввів обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину з 4-ма та більше смугами руху», - повідомив він.
Парцхаладзе зазначив, що показовим містом в облаштуванні острівців безпеки є Вінниця, де завдяки встановленню цих засобів безпеки аварійність на ділянках доріг знизилася на 70%. Відтак у місті вже облаштовано понад 15 нерегульованих переходів з острівцями безпеки. Вони також почали масово з’являтися у Києві та інших містах України.
Такі острівці значно підвищують безпеку на дорозі, особливо там, де немає світлофора або регулювальника. Пішохід може зручно перетнути першу частину переходу, перечекати безпечно на острівці та продовжити рух.
«Статистика підтверджує, що ми прийняли правильне рішення стосовно обов’язкового облаштування острівців безпеки на переходах без світлофорів. Це дійсно працює. Завдання органів місцевої влади пришвидшити цей процес та забезпечити організацію більш безпечного та комфортного для пішоходів перетину дороги у потенційно небезпечних місцях у своїх населених пунктах», - зазначив Лев Парцхаладзе.
Згідно з ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці і дороги населених пунктів”, мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина - 8 м. Вони можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.
Центральні острівці безпеки мають відрізнятися за типом покриття, структурою чи кольором, переважно бути піднятими над проїзною частиною з можливістю безперешкодного руху пішоходів, виділеними розміткою або мати зигзагоподібний вид з огорожею дорожнього безбар’єрного типу.
У разі неможливості влаштування острівця безпеки на нерегульованому переході, необхідно передбачати регульовані пішохідні переходи - такі, що мають справний світлофор або рух на яких керується регулювальником.
Нагадаємо, що ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів” вступив у дію 1 вересня 2018 року.
Раніше ми писали про те, що, згідно з цим ДБН, більше не можна проектувати люки та дощоприймачі на пішохідних тротуарах. А також про те, що нові норми передбачають обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту доріг.
Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.