Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Під час будівництва метро на Виноградар «Київметробуд» виконав робіт на 2,5% від суми контракту, стверджує голова наглядової ради компанії Олег Токарев. Про це він заявив 14 січня на засіданні громадської ради КМДА.
За його словами, темпи будівництва викликають стурбованість. Згідно з тендером, «Київметробуд» має отримати з бюджету Києва шість мільярдів гривень на спорудження станцій «Мостицька» та «Проспект Правда» Сирецько-Печерської гілки метро. Відкриття заплановане на 2021 рік.
Наприкінці 2018 року на рахунки «Київметробуду» було перераховано 2,6 мільярда гривень. Зараз із них витрачено 1,6 мільярда. Токарев зазначив, що кошторисники оцінили обсяг наразі виконаних робіт у 150 мільйонів гривень, що складає 2,5% від суми контракту. При цьому за графіком на 2019 рік передбачалося виконати роботи на суму на 1,5 мільярда.
За словами Токарева, за цей час придбали техніку та ремонтували гірничо-прохідницький комплекс, але основна сума витрат незрозуміла.
Головний інженер проєкту Шатайкін Євген також заявив, що роботи виконують невідповідно до графіку, а в команді бракує професіоналів. На його думку, проблемою номер один є те, що досі не перекладено жодну комунікацію, що в певний момент може просто зупинити будівництво.
За останні 10 днів перед Новим роком з рахунків «Київметробуду» терміново вивели 256 мільйонів гривень. Виведені у цей транзитний період кошти отримали вісім компаній: ТОВ «Аграрно-промисловий комплекс» (3,8 млн грн), «Емпоріум» (45 млн грн), ТОВ «Завод Автоштамп» (17 млн грн), ТОВ «НВФ Дніпропроект» (3,5 млн грн), ТОВ «Позитив-В» (60 млн грн), ПП «Теплоенергоавтоматика» (114 млн грн) та ТОВ «Український трубний завод» (6 млн грн).
Ці гроші підприємства отримали одразу після того, як попередні керівники «Київметробуду» залишили свої посади.
17 грудня акціонери «Київметробуду» переобрали склад наглядової ради, яка припинила повноваження директора компанії Василя Кобіля, який пропрацював на підприємстві трохи більше року. Відтепер «Київметробудом» керує Олександр Метелиця.
«Підземка в столиці будується вкрай незадовільними темпами, тому акціонери були змушені вжити заходів, щоб відновити темпи будівництва метро», – прокоментував Володимир Петренко, ексголова «Київметробуду».
Наприкінці грудня Київський метрополітен повідомляв про завершення першого тунелю метро на Виноградар – вентиляційного ходка між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди».
«Попри деякі відставання у графіку, озвучений термін ще є реальним… Але поки з з обережністю ставлюся до оцінки ситуації. Зокрема, як виявилося на практиці, проект був зроблений досить сирим і деякі запропоновані раніше рішення не підходять… », – так оцінив транспортний блогер Олег Тоцький, додавши схему наявного стану будівництва нових станцій.
Читайте також про те, на реалізацію яких проєктів в 2020 Київ виділив 14,5 млрд гривень, а також про те, що найбільше грошей зі столичного бюджету наступного року спрямують на на ЖКГ та транспортні проєкти.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.