Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Приватні перевізники на міських та міжміських маршрутах готуються до підвищення тарифів на проїзд – кажуть, вимушені будуть підняти ціни через обмеження кількості пасажирів у салонах. В межах міста ціна може зрости до 10-20 грн, в залежності від довжини маршруту, а на міжміських перевезеннях – наполовину.
Тут згадаємо звичку маршрутників набивати повні салони пасажирів і відмову працювати, коли на початку карантину дозволили перевозити лише по 10 пасажирів, а також про космічні ціни на таксі під час карантину.
На скільки може здорожчати проїзд у маршрутках?
Міські маршрутники і власники міжміських автобусів заявили виданню: підвищення вартості через карантинних обмежень не минути.
Перевізники кажуть, що здорожчання економічно обґрунтовано, адже за рейс маршрутка перевезе менше пасажирів, а витрати на паливо ті ж, та й зарплату персоналу зменшувати не вийде – водії і механіки звільняться. Перевізник, що до карантину брав за проїзд 7 грн, каже, що менше 10 грн з людини не вийде.
Інші київські маршрутники повідомили, що ціни виростуть мінімум до 15 гривень, а на довгих маршрутах – до 20 грн.
Ще складніша ситуація у міжміських перевізників. У великих автопідприємствах не коментують, як може зрости вартість проїзду, мовляв, ще не рахували. Але якщо карантинні норми збережуться, кажуть, що квитки точно подорожчають. А ось приватники вже прикидають ціну.
Поки вивчаю ринок, скільки готові платити пасажири за себе і за пусте місце в салоні, якщо дозволять відновити рейси. У мене два Mercedes Sprinter, в кожному 18 місць. раніше возили з напарником кожен день людей до Києва і назад. По карантинним нормам тепер можу взяти максимум 12 пасажирів, кожен буде сидіти окремо. Навскидку – проїзд подорожчає в 1,5 рази, з 100 до 150 грн з людини”, – розповів приватний підприємець з міста Корсунь-Шевченківський на Черкащині.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.