РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.286 EUR: 43.466
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.286
EUR 40.000 41.000 43.466
USD 41.150 41.649 41.286
EUR 43.040 43.800 43.466
Новость

Укрзалізницю закликають не впроваджувати з 1 липня новий договір на вантажоперевезення

Керівники промислових асоціацій закликають доопрацювати договір на залізничні перевезення з урахуванням зауважень вантажовласників
2732
23 июня 2020 г.



Бізнес вимагає
доопрацювати договір


Шість промислових асоціацій і об’єднань закликають владу скасувати заплановане на 1 липня 2020 року впровадження нового договору «Укрзалізниці» на надання послуг з організації перевезення вантажів залізницею.

«З огляду на явну недопрабованість положень нового договору, його суперечність чинному законодавству, асоціації вимагають скасувати його впровадження до моменту завершення доопрацювання з урахуванням зауважень вантажовласників. На період доопрацювання редакції нового договору асоціації вважають за необхідне продовжити термін дії чинного договору на надання послуг з організації перевезення вантажів залізницею», – йдеться в повідомленні.

У зверненні серед неприйнятних для бізнесу відзначено такі положення нового договору:

  • сама форма публічного договору, що виключає заперечення з боку замовника;
  • суміщення в одному договорі як послуг перевезення, так і надання вагонів;
  • положення про одностороннє внесення змін до договіру з боку «Укрзалізниці» за відсутності такого права у замовника;
  • відсутність відповідальності перевізника за несвоєчасну доставку вантажів;
  • надання непридатних за технічним станом вагонів;
  • відсутність компенсації за маршрутні відправки.


Цілий розділ зауважень присвячено численним спробам «Укрзалізниці» всіма способами збільшити плату за користування вагонами.

«Найбільш значним є необґрунтований коефіцієнт Тдод – додатково оплачувана замовником кількість діб, які додаються до строку використання вагонів у завантаженому та порожньому рейсі», – наголошено у зверненні.

Промисловці називають яскравим прикладом безпідставних нарахувань правило округлення часу використання вагонів тільки в бік збільшення до повних діб. На їхню думку, на практиці це неминуче призведе до збільшення плати за використання вагонів на додаткові 1-2 діб.

«Така позиція перевізника, який має монопольне становище на ринку залізничних перевезень, може спричинити зниження їх ефективності та значне зростання витрат користувачів послуг. Однобокість позиції АТ «Укрзалізниця» призведе до того, що замовники будуть змушені переорієнтуватися на інші види транспорту або обмежити використання вагонів ЦТЛ», – йдеться у зверненні.



Читайте також: раніше ми писали, про які тонкощі потрібно знати при бурінні та облаштуванні свердловини 

Источник:
gmk
10 июня 2020 г.
1525
Нова послуга «Укрзалізниці» розрахована на великих відправників з гарантованим потоком в...
09 июня 2020 г.
1142
Чем дольше будет срок заказа услуги перевозок, тем ниже и выгоднее будет цена за пользование вагонам...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3740
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3670
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3906
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
4413
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Вчера
7551
Хмарочос Puzzle Tirana стане сучасним символом Тирани, поєднавши елементи сільської архітектури з жи...
20 ноября 2024 г.
1403
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
Вчера
619
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1386
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1298
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
394
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3734
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!