РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.286 EUR: 43.466
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.286
EUR 40.000 41.000 43.466
USD 41.150 41.649 41.286
EUR 43.040 43.800 43.466
Новость

На підвищення тарифів УЗ необхідно ввести мораторій до 2021 року

Проект наказу Міністерства інфраструктури України (МІУ), який пропонує встановити єдину ставку тарифу для пробігу порожніх вагонів усіх класів значно підвищить вартість перевезень
1502
01 сентября 2020 г.


Бізнес вимагає мораторію
на підвищення тарифів УЗ 


Власники вантажу оцінюють втрати від уніфікації тарифів «Укрзалізниці» на порожній пробіг вагонів у 4-5 млрд грн

Профільна асоціація не підтримує проект наказу Міністерства інфраструктури України (МІУ), який пропонує встановити єдину ставку тарифу для пробігу порожніх вагонів усіх класів.

Бізнес вимагає ввести мораторій на будь-яке підвищення тарифів УЗ до 2021 року.

Про це йдеться в прес-релізі асоціації.

Уніфікацію тарифів для різних класів вагонів планується проводити в два етапи. Перший етап – вирівнювання і встановлення єдиного тарифу порожнього пробігу для всіх класів вагонів. Другий – індексація тарифів для всіх видів вантажів.

Комітет логістики асоціації оцінює сумарне зростання тарифів для бізнесу з 2021 року в 69%. У разі прийняття документа, на першому етапі вантажовласники додатково втратять на уніфікації тарифів 1,2 млрд грн на рік, а на другому етапі – до 4-5 млрд грн на рік.

Згідно висновку експертів, «Укрзалізниця» за рахунок цього отримає додатковий дохід від вантажоперевезень на рівні 8-10% на рік.

Експерти асоціації впевнені, що уніфікація тарифів на порожній пробіг не приведе до очікуваного зростання доходів УЗ. Таке рішення може, навпаки, призвести до потенційного зниження вантажопотоку на 3%, або на 9 млн т на рік.

«У кризовому 2020 році будь-яке підвищення тарифів створить надлишкове фінансовий тиск для бізнесу. До того ж уніфікація тарифів, яка тягне за собою подорожчання вартості перевезень вже на першому етапі, суперечить Програмі дій уряду. Ним зафіксовано рішення про мораторій на будь-яке підвищення тарифів до кінця 2020 року», – заявила Дарина, координатор з розвитку залізничної інфраструктури Комітету логістики асоціації.

Представники асоціації вважають, що єдиним шляхом встановлення справедливих тарифів з урахуванням всіх факторів є системне реформування тарифів на перевезення після демонополізації УЗ, а також створення профільного регулятора НКРТ.

5 серпня Мінінфраструктури опублікувало проект наказу «Про внесення змін до коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України та пов’язані з ними послуги».

Міністерство пропонує уніфікувати тариф на перевезення порожніх вагонів незалежно від виду перевезення та вантажу, який був у вагоні. Документ пропонує встановити єдиний тариф в 2326 грн (коефіцієнт 1,885).

Обговорення проекту наказу триватиме до 5 вересня.

  Интересно про строительство: ранее мы писали о том, как выбрать сайдинг для дома и дачи
Источник:
gmk
26 августа 2020 г.
1177
Любые изменения в тарифной политике существенно влияют на жизнедеятельность государства...
01 июля 2020 г.
1500
С 1 июля "Укрзализныця" вводит новую редакцию договора о грузоперевозках, отложив повышение пла...
26 июня 2020 г.
1399
УЗ и бизнес разошлись в видении по основным пунктам договора о грузоперевозках. Участники рынка выск...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3716
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3666
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3906
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
4412
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Вчера
7549
Хмарочос Puzzle Tirana стане сучасним символом Тирани, поєднавши елементи сільської архітектури з жи...
20 ноября 2024 г.
1399
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
Вчера
597
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1381
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1295
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
394
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3733
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!