Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Подільсько-Вигурівська лінія метро, яка проходитиме від Троєщини до Кільцевої дороги, буде протяжністю 31 кілометр і матиме 22 станції. Цю гілку планують побудувати за 40-50 років, повідомляє Інститут Генерального плану міста Києва.
В організації зазначили, що «звести одночасно лінію метро такої протяжності та з такою кількістю станцій в наших реаліях практично неможливо». Тому будівництво та запуск нової лінії передбачається окремими пусковими комплексами.
Упродовж п’яти-семи років передбачається запустити перший пусковий комплекс, який буде складатися з п’яти станцій (Райдужна, Труханів Остров, Суднобудівна, Подільська та Глибочицька).
«На етап 20 років (до 2040 року) додатково до першого пускового комплексу передбачається звести 13,8 кілометрів лінії руху метрополітену та влаштувати 12 станцій (М. Цветаєвої, М. Закревського, С. Лифаря, Т. Драйзера, В. Маяковського, Бульвар Перова, С. Стальського, Братиславська, Затока Десенка, Площа Перемоги, Південний Вокзал, Солом’янська площа). До кінця 2040 року на ПВЛ буде налічуватися 17 станцій, а протяжність лінії становитиме 21 кілометр», – розповіли в Інституті Генплану Києва.
За 40-50 років передбачається влаштувати п’ять станцій (Чоколівська, Аеропорт, Кільцева дорога на правому березі та Академіка Курчатова, вул. Кіото на лівому березі), а протяжність Подільсько-Вигурівської лінії на перспективу збільшиться на десять кілометрів.
За попередніми підрахунками, вартість будівництва четвертої гілки Київського метрополітену – на Троєщину – обійдеться від 2,5 до трьох мільярдів доларів.
Нагадаємо, автомобільний рух по Подільсько-Воскресенському мосту, яким пустять першу частину метро на Троєщину, мають відкрити до кінця 2020 року, заявив мер Віталій Кличко. Споруджувати міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. Роботи пожвавилися у 2018 році. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.