РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 43.100 43.800 42.993
Новость

Які дороги і розв’язки побудують в Києві найближчим часом: розбір по районах міста

Існує Генеральний план столиці, в якому передбачено будівництво доріг на найближчі 7 і 20 років
11046
11 января 2021 г.


Які дороги і розв'язки з'являться
в Києві найближчим часом


У Києві сьогодні цілком європейська щільність автомобілів на тисячу населення – 350 – 400 одиниць. А розробники нового Генплану оцінили цей показник на рівні 370 авто на тисячу. Адже на 3-мільйонне місто зареєстровано близько мільйона автомобілів. Ще 200 тисяч – транзитних.

Ось і виходить, що місто задихається від щільного трафіку – затори і тягучки на дорогах міста стали звичайним явищем, причому спостерігаються вони практично по всьому місту і не тільки в традиційні години пік.

У новому Генплані передбачено будівництво нових доріг і розв'язок, щоб хоча б частково вирішити цю проблему. Розглянемо їх по районах міста.


Печерський район

Запланована реконструкція Залізничного шосе, Дніпровського узвозу, розв'язки на перетині вулиці Бойчука з Залізничним шосе, будівництво розв'язки на перетині бульвару Дружби Народів з вулицями Старонаводницька та Лаврська.

У більш віддаленій перспективі – реконструкція та розширенням вулиці Іоанна Павла II, а також реконструкція моста Патона.


Солом'янський район

Для зниження навантаження на дороги району, новий Генплан передбачає вже в найближчі 7 років будівництво шляхопроводу через залізницю – продовження вулиці Суздальської до Повітрофлотського проспекту. Також заплановано продовження бульвару Вацлава Гавела до вулиці Щербаківського з будівництвом нового шляхопроводу через залізницю. Таким чином повинна вийти напівкільцева магістраль, яка розвантажить маршрут з Чоколовки на Нивки (вул. Брожка-Медова-Народного Ополчення-Ернста-Суздальська-Гавела-Щербаківська-Виговського).

Крім того, в 7-річній перспективі очікується реконструкція з продовженням Відрадного проспекту до Кільцевої дороги (через вул. Симиренка і Трублаїні).

Також в перспективі будівництво дублера Голосіївського проспекту за рахунок продовження вулиці Луценка і будівництво нових магістралей вздовж залізничної гілки.

У Солом'янському районі заплановано будівництво багаторівневих перехоплюючих паркінгів біля станцій метро "Вокзальна" і "Шулявка" – це, на думку містобудівників, дозволить розвантажити столичні дороги в центральній і прицентральній частинах міста.

Голосіївський район

Під реконструкцію з розширенням в найближчому майбутньому підпадає Голосіївський проспект та проспект Науки, і вулиця Заболотного (в найвужчому місці, що знаходиться між вул. Тронька і Столичним шосе). У найближчій перспективі розширити і продовжити до вул. Федорова повинні і Залізничне шосе.

У більш віддаленій, двадцятирічній перспективі йде будівництво дублера Голосіївського проспекту (за рахунок продовження вул. Луценка), будівництво дублера Кільцевої дороги (від автодороги Київ-Чоп до автодороги Київ-Одеса) та продовження проспекту Заболотного до нового мостового переходу (він повинен з'явитися на південь від Південного моста, за Осокорками).

Нові багаторівневі розв'язки з'являться на перетинах Залізничного шосе з вулицями Толстого і Федорова, на перетині Кільцевої та Луценка, на приляганніі проспекту Науки до Столичного шосе. Крім того, виїзд з вулиць Касіяна, Васильківська, Бурмистренко і Голосіївської площі на Голосіївський проспект також планується зробити за допомогою нових розв'язок.

А нові багаторівневі перехоплюючі паркінги заплановано побудувати біля станцій метро "Іподром", "Деміївська", "Либідська" і "Васильківська", "Теремки".




Подільський район

За 7 років обіцяють реконструювати і трохи розширити вулиці Глибочицьку, Стеценка і Кирилівську. За цей час також планують закінчити будівництво Подільського мостового переходу, що трохи розвантажить Набережно-Рибальську вулицю, але може остаточно “запакувати” Набережно-Лугову. Правда, з часом в місті має з'явитися правобережний підхід до Подільського мостового переходу від вулиці Січових Стрільців до Межигірської, будівництво якого заплановано в 20-річній перспективі. Крім того, ситуацію на дорогах повинні поліпшити нові багаторівневі транспортні розв'язки, які заплановані на Межигірській в районі її перетину з вулицями Набережно-Лугова і Заводська.

Кілька багаторівневих транспортних розв'язок повинні побудувати на вулиці Стеценка – в районі перетину з проспектом Палладіна і в районі площі Валерія Марченка. Передбачена проектом нового Генплану також реконструкція з розширенням Подільського спуску.


Оболонський район

Трасу Великої Кільцевої дороги продовжать до Оболонського проспекту, причому завершити будівництво цієї дороги обіцяють вже в найближчій перспективі, за 7 років.

На цей же період заплановано будівництво кількох багаторівневих транспортних розв'язок на вулиці Богатирській – в районі її перетину з Полярною, Луговою і Великою Кільцевою. Крім будівництва розв'язок, Богатирську вулицю планують розширити. Також розширення обіцяють і для Вишгородської.

З'являться нові розв'язки і на перетині Великої Кільцевої з вулицею Сім'ї Кульженко і Мінським проспектом. Запланована реконструкція проспекту Бандери в районі платформи "Зеніт" і його перетину з Оболонським проспектом – тут теж повинні з'явитися нові транспортні розв'язки.

У більш віддаленій перспективі – будівництво нового північного мостового переходу, який забезпечить виїзд з Лівого берега на Велику Кільцеву дорогу, що дозволить трохи розвантажити існуючий Північний міст і проспект Бандери.

Також новий Генплан передбачає продовження Оболонського проспекту до Новокостянтинівської, що кілька розвантажить Набережно-Рибальську вулицю. Але найцікавіше, що в новому Генплані заплановано будівництво нової магістралі, яка буде проходити від Богатирській вулиці до проспекту Перемоги і далі, до Великої Кільцевої.

Перехоплюючі паркінги повинні з'явитися біля всіх станцій метро цього району.




Шевченківський район

Містобудівники запланували будівництво нових розв'язок, які з'являться вулиці Чорновола в місцях перетину з вулицями Січових Стрільців і Маршала Рибалка, а також з проспектом Перемоги.

Натомість в Шевченківському районі в 7-річній перспективі планується розширення вулиць Іллєнка, Глибочицької, Щербаківського та Стеценка. А в 20-річній – розширення проїжджої частини вулиці Дегтярівська.

А от перехоплюючих паркінгів в районі майже не передбачено – новий Генплан пропонує будівництво всього одного, який розташується біля станції метро "Сирець".


Святошинський район

У 7-річній перспективі новий Генплан передбачає в цьому районі реконструкцію з розширенням вулиці Стеценка (в районі між проспектом Палладіна і вулицею Туполєва), реконструкцію з продовженням вулиці Чорнобильської (до вулиці Академіка Булаховського), а також реконструкцію з розширенням вулиць Святошинська і Жмеринська. Також в найближчій перспективі – будівництво розв'язки на перетині проспекту Палладіна з бульваром Вернадського і вулиці Академіка Єфремова, а також будівництво з'їзду вправо зі Святошинської вулиці на проспект Перемоги.

У більш віддаленій перспективі – будівництво дублюючої магістралі Великої Кільцевої за рахунок продовження вулиці Луценко до Житомирської траси.

Також в районі передбачається будівництво багаторівневих розв'язок на перетині проспекту Палладіна і вулиці Стеценка, Брест-Литовського шосе і вулиці Зв'язківців, проспекту Леся Курбаса та вулиці Сім'ї Сосніних.

А для зниження потоку автомобільного транспорту, в Святошинському районі передбачено будівництво величезного, на 440 місць, перехоплюючого паркінгу в районі станції метро "Академмістечко".


Деснянський район

Головне, чого дуже чекають автомобілісти Троєщини – новий мостовий перехід, який стане додатковим "шлюзом" між цим житловим масивом і правим берегом столиці – і новий Генплан дає надію, що новий міст по-перше з'явиться, і, по-друге, з'явиться вже скоро. Його відкриття в новому Генплані заплановано в 7-річній перспективі. Причому він не тільки перекинеться через Дніпро, а й дотягнеться до проспекту Романа Шухевича. А через 20 років він досягне вулиці Алішера Навої.

Передбачає новий Генплан і реконструкцію деяких вулиць Деснянського району. Зокрема, вона має прийти на вулицях Гната Хоткевича (від проспекту Гагаріна до вулиці Братиславська), планується реконструкція з продовженням і на вулиці Електротехнічна, яка вийде за межі міста і увіллється в трасу М01 (Київ-Чернігів).

Якщо говорити про багаторівневі транспортні розв'язки, то в найближчій перспективі вони з'являться на перетині вулиці Бальзака та проспекту Шухевича, вулиці Хоткевича та проспекту Гагаріна, а також біля станції метро "Чернігівська". Після їх будівництва займуться зведенням розв'язок на Керченській площі і проспекті Шухевича/вулиці Братиславській і Драйзера.


Дарницький район

У новому Генплані передбачено розширення вулиці Бориспільська і повна реконструкція проспекту Григоренка. Останній повинен стати частиною нової магістралі, що зв'язує Троєщину з Осокорками, і в ході реконструкції його не тільки розширять, але і продовжать до нової Кільцевої, яка пройде від нового південного мостового переходу до траси Київ-Харків.

Заплановано новим Генпланом і продовження вулиці Тростянецької до вулиці Старобориспільської, що дозволить створити додатковий транспортний зв'язок між Харківським шосе і Бориспільською вулицею.

У найближчій перспективі планується і реконструкція з продовженням вулиці Колекторної, створення зв'язку між вулицями Празька і Ялтинська.

Заплановано будівництво в районі двох перехоплюючих паркінгів, які будуть розташовані біля станцій метро "Бориспільська" і "Харківська". А також багаторівневих розв'язок на Харківській площі і на перетині Бориспільської вулиці з Харківської трасою.




Дніпровський район

Саме в цьому адміністративному районі планується лівобережна сторона нового мостового переходу через Дніпро, на який буде організований виїзд на проспект Шухевича. В майбутньому планується зробити цю магістраль дорогою з безперервним рухом, для чого її продовжать і побудують на ній багаторівневі розв'язки, з яких можна буде потрапити на бульвар Перова, на Братиславську вулицю, на вулицю Микитенка та Стальського, а також на Лісовий проспект. Крім того, багаторівнева розв'язка запланована на Дарницькій площі, яка сьогодні вважається однією з найскладніших для проїзду.

У віддаленій перспективі в районі заплановано продовження вулиці Стальського до вулиці Волкова і далі до Броварського проспекту. Крім того, в планах містобудівників – з'єднання вулиць Празька і Ялтинська, що об'єднає розділені Дарницьким вокзалом мікрорайони Стара і Нова Дарниця.

Традиційно, в проекті Генплану передбачається створення перехоплюючих паркінгів, які з'являться біля станцій метро.


Плани та їх реалізація

Ідеї ​​щодо реконструкції столичних доріг, які втілені в новому Генеральному плані столиці, звичайно, не врятують місто від заторів. Але хоча б частково зможуть розвантажити самі "запаковані" дороги столиці. Головне, щоб ці ідеї втілилися в життя, а число автомобілів не росло згідно з розрахунками проектувальників. Адже нині чинний Генплан також передбачав і збільшення числа автомобілів на дорогах столиці, і планував відповідне розширення дорожньої інфраструктури міста.

Але в ньому дуже невдало зійшлися два фактора. Перший – число автомобілів на дорогах Києва росло швидше, ніж це припускали містобудівники. Замість запланованих 152 машин на тисячу жителів, кількість столичного транспорту до 2020 року склала 370 автомобілів. І другий фактор – нових доріг в Києві з'явилося набагато менше, ніж було передбачено Генпланом-2020. За 16 років (2002-2018 рр.) В Києві було побудовано всього 140 км нових доріг, що на 22% менше від запланованого.

Интересно о ремонте: ранее мы писали о видах и преимуществах остекления балконов 
Источник:
auto
11 января 2021 г.
999
«Укренерго» запланувало обговорення підвищення тарифів на передачу електроенергії...
30 декабря 2020 г.
1594
У селі Маршинці (Чернівецька область) відкрили проїзд мостом через, який будували 12 років...
30 декабря 2020 г.
1241
Кабмин упростил получение доступных кредитов по программе 5-7-9%...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3961
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3740
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3912
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
24 ноября 2024 г.
817
Современные реалии строительной отрасли требуют высокой квалификации, опыта работы с инновационными ...
23 ноября 2024 г.
728
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
23 ноября 2024 г.
4456
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
404
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3741
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!