РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.637 EUR: 42.299
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.637
EUR 40.000 41.000 42.299
USD 39.450 39.830 39.637
EUR 42.250 42.730 42.299
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Як у Швеції реалізують концепцію «15-хвилинного міста»?

Програма допомагає жителям Стокгольма зробити акцент на місцеві потреби та згуртованість громади
1163 27.01.2021 в 10:06



Впровадження концепції
«15-хвилинного міста»


У Швеції на національному масштабі впроваджують концепцію «15-хвилинного міста», яка передбачає децентралізацію міських територій, що дозволить мешканцям задовольняти свої щоденні потреби за 15 хвилин пішої ходи або їзди на велосипеді від своїх будинків.

Минулої осені квартал в центрі Стокгольма, який виглядав як типова міська вулиця – з паркувальними місцями та проїжджою частиною, – став новим національним експериментом. Пілотна програма допомагає жителям зробити акцент на місцеві потреби та згуртованість громади. План реалізує Шведське управління інноваційних систем та дизайнерський аналітичний центр ArkDes. Пілотна ініціатива «Вуличні рухи», яка називається «однохвилинним містом», закликає місцеві громади переробити схему розташування окремих вулиць, щоб зосередитись на просторі біля їхніх будівель.

В итальянском Турине на заброшенных трамвайных путях создали парк длиной 700 метров (ФОТО)

Проєкт проводить семінари та консультації, щоб допомогти жителям контролювати, скільки місця використовується для паркування та інших громадських потреб. Для цього розроблено набір модульних вуличних меблів, які розміщують на стандартному парковочному місці для створення місць для сидіння, встановлення велосипедних стійок, дитячих ігрових майданчиків або зарядних станцій для електромобілів. Мешканці можуть вибрати, скільки одиниць меблів вони хочуть, і як їх налаштувати відповідно до потреб своїх вулиць.

Пандемія коронавірусу додала нового імпульсу тенденції, яка вже була на стадії розгортання – переконфігурувати міські простори, щоб вони відповідали потребам пішоходів, а не транспортних засобів.

Із схожою концепцією переобралась на другий термін очільниця Парижа, представниця Соціалістичної партії, Анн Ідальго. Спираючись на ідеї «сегментованого міста», запропоновані Карлосом Морено, професором «розумного міста» в Університеті Париж 1 Пантеон-Сорбонна, Ідальго пропонує зробити основні магістралі в Парижі недоступними для транспортних засобів, перетворивши мережі перехресть на пішохідні майданчики та створивши «дитячі вулиці» поруч зі школами.

Посеред гавані в Нью-Йорку будують зелений острів із величезних "бетонних горщиків" (ФОТО) 

Интересно о ремонтах: ранее мы писали, как подобрать мебель после ремонта и стройки
Источник: hmarochos
 
 
Интересные новости:
27.01.2021
1067
Парк задумывался как временный, но пока его решили оставить до сентября 2021 года...
27.01.2021
885
МВФ прогнозирует рост мировой экономики в 2021 году на уровне 5,5%...
27.01.2021
1602
Штрафовать будут за использование противопожарной, аварийно-спасательной и другой специальной техник...
03.05.2024
1323
Після масштабного падіння майже на 30% у 2022 році торік економіка України вже демонструвала зростан...
03.05.2024
2459
Портал спрощує процедуру укладання різних видів договорів, погодження замовлень на перевезення, обмі...
03.05.2024
3293
Востаннє вирішити проблему застарілого житлового фонду в Україні спробували у 2021 році, коли був за...