Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.397 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.336 |
USD | 39.280 | 39.830 | 39.397 |
EUR | 42.300 | 42.900 | 42.336 |
Партія «Слуга народу» пропонує на законодавчому рівні запровадити можливість об’єднання великих міст в агломерації з суміжними містами. Законопроєкт, який зараз знаходиться на стадії розробки, планують ухвалити вже в цьому році.
За словами голови підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Віталія Безгіна, «ядро» агломерації та його міста-«супутники» зможуть об’єднуватися для вирішення спільних проблем та розвитку. Планується, що керуватимуть такими об’єднаннями Ради агломерації. Вони повинні стати інструментом взаємодії між усіма населеними пунктами.
Рада агломерації буде складатися з міських, сільських, селищних голів громад, котрі входять до агломерації. Проте чиновники не впевнені, чи доцільно, аби керівником ради агломерації був очільник «головного» міста. Поки розглядається кілька концепцій: щоб радою керували за змінним принципом або щоб її очолював голова однієї з суміжних громад.
Найбільші витрати на дороги ніж будь-коли: торік на дороги пішло 140 мільярдів. Чим пояснюють такі видатки? (ІНФОГРАФІКА)
На рівні агломерації можна буде вирішувати питання громадського транспорту, ремонту доріг, містобудування, поводження з відходами, водопостачання та водовідведення.
Агломерацію можна буде утворити на території, де постійно мешкає понад 200 тисяч людей. Це допоможе більшій кількості міст об’єднатися в агломерацію та стати альтернативним центром тяжіння в області.
Автори зазанчають, що великі міста України – Київ, Львів, Одеса, Харків – вже живуть єдиним організмом із прилеглими громадами, тобто створюють агломерації. Наприклад, щодня до Києва на роботу чи у справах в’їжджають і виїжджають 400 тисяч людей, до Львова – 80 тисяч. Через відсутність розвиненої мережі транспорту велика частина мешканців навколишніх міст приїздить до Києва на авто (45-50%). Звідси – постійні затори, транспортний колапс і втрати для економіки кожного з міст агломерації. Першим рішенням має бути розгортання спільної мережі комунального транспорту та побудова перехоплюючих паркінгів на в’їздах у Київ.
Ми розпочинаємо 40 розвиткових проєктів у цьому році - Чернишов
Интересно о строительной технике: ранее мы писали о фронтальных погрузчиках Shantui