Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.577 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.850 |
USD | 39.380 | 39.830 | 39.577 |
EUR | 42.770 | 43.429 | 42.850 |
У рамках "Великого будівництва" фахівцям доводиться вдаватись до різних технологій, аби збудувати дорогу. Зокрема, у гірському Закарпатті для цього розбирають скелю.
Як зазначив перший заступник голови Закарпатської ОДА Мирослав Білецький, це роблять для того, щоб розширити проїжджу частину. Робота триває у межах автодороги Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів.
У Львівській області впав автомобільний міст: реакція Укравтодору і схема об'їзду (ВІДЕО)
Скелю розбирають у селі Костилівка Рахівського району.
"Протяжність гори складає 130 метрів, а складність робіт полягає у тому, що майже весь об'єм, який слід вивезти – це тверда скельна порода", – пояснив Білецький.
Будують один із найважливіших інфраструктурних об’єктів Херсонської області: коли відкриють міст «ХБК-Таврійський»
Таку технологію використовують у роботі не вперше. Однак, за словами заступника, на попередній горі було більше ґрунту. Водночас на цій – лише каміння, що ускладнює роботу.
"Завдяки цим роботам підрядник зможе розширити дорожнє полотно до 8 метрів", – зауважив Білецький.
Довідка. Н-09 – найдовша дорога на території Закарпатської області протяжністю 209 кілометрів.
Историческое событие: установлена первая секция вантового моста в Запорожье (ФОТО, ВИДЕО)
Цікаво про будівництво: в яких випадках потрібно утеплювати цоколь, коли і як це правильно робити