РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.427 EUR: 42.755
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.427
EUR 40.000 41.000 42.755
USD 39.330 39.830 39.427
EUR 42.630 43.251 42.755
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

В Києві пропонують збудувати 25-кілометрову двоярусну естакаду від Святошино до Дарницького мосту. Проїзд буде платний

Офіс президента хоче побудувати в Києві двоярусну автомобільну естакаду від Святошино до Дарницького мосту над чинною гілкою залізниці за 2,2 мільярда доларів
2704 15.07.2021 в 23:34



У Києві пропонують збудувати естакаду
від Святошино до Дарницького мосту


Заступник керівника Офісу президента України Кирило Тимошенко надіслав до Кабміну звернення президента «Укртрансбуду» Віктора Блонського з пропозицією побудувати естакаду, а урядовці надіслали лист у КМДА.

У зверненні зазначається, що її будівництво дозволить значно поліпшити транспортну ситуацію у столиці. Зокрема, розв’яже проблему відсутності швидкісних автомагістралей та місць для паркування транспорту.

Один из крупнейших объектов "Большой стройки": до завершения строительства Южного обхода Днепра осталось 3 км (ФОТО)

Передбачається, що 25-кілометрова естакада перетинатиме місто зі сходу (район метро “Святошин”) на захід (район в’їзду з правого берега на Дарницький міст). Це дозволить дістатися з одного кінця Києва в інший менше ніж за пів години. У місцях примикання з основними проспектами будуть передбачені в’їзди/виїзди, а також перехоплюючі паркінги місткістю 25 тисяч авто.

На ділянках естакади планується встановити сонячні батареї для власних потреб (освітлення, світлофори). Також розглядається можливість використання електроенергії, отриманої від батарей, для підігріву дороги взимку. Вздовж естакади будуть встановлені захисні екрани для зниження шуму та концентрації шкідливих речовин.

Загальний строк будівництва естакади – 5 років. Зазначається, що реалізація проєкту не призведе до перекриття основних автомагістралей та не буде заважити руху залізничного транспорту. 

Реконструкція пішохідного бульвару на Оболоні: що пропонують архітектори (ФОТО)

Повернути кошти планують завдяки платному використанню естакади. Розрахункова кількість транспорту, що пересувається по естакаді, – 120-150 тисяч автівок на добу. Вартість проїзду для легкових автомобілів – 50 гривень, для автомобілів середньої вантажності та автобусів – 75, для вантажного транспорту – 150 гривень. Термін окупності проєкту – 15 років. Термін концесії – 20 років, після чого об’єкт передається державі.


Цікаво про будівництво: один з найбільших українських виробників розширив асортимент покрівельних та фасадних матеріалів



Источник: bigkyiv
 
 
Интересные новости:
15.07.2021
1169
Новый обход протяженностью 7,1 км станет первой объездной дорогой Днепра. Дорога соединит трассу на ...
14.07.2021
1127
В поезде будут окна и потолки из интеллектуального стекла, - их можно превращать из прозрачных в неп...
14.07.2021
1057
Над проектом працювала компанія-розробник атракціонів для Disney та парфумерна компанія, яка пр...
17.05.2024
1918
Технологія може дозволити виробникам досягти необхідних температур для роботи зі сталлю, склом ...
17.05.2024
3117
У Китаї вже було кілька пілотних програм з ліквідації надлишкового житлового фонду за допомогою бюдж...
17.05.2024
4243
У парламенті зараз активно обговорюють можливість розповсюдження програми компенсацій єВідновлення н...