Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
В Запоріжжі в рамках програми Президента "Велике будівництво" продовжується будівництво через річку Дніпро вантового мосту, верхову частину якого підрядники планують змонтувати до кінця липня.
Про це повідомив заступник начальника Служби автомобільних доріг з розвитку доріг Олександр Горбань у понеділок, 19 липня, під час виїзної наради.
"Сьогодні плавкран LK-800 змонтував четверту секцію споруди №10. Вага секції 720 тонн, але разом із допоміжними конструкціями - 790 тонн. Вона важка у самому монтажі. До кінця місяця плануємо завершити монтаж секцій верхової частини прогонової споруди вантового мосту", - сказав Горбань.
Після того, як всі всі металеві блоки майбутнього мосту будуть встановлені та змонтовані, мостобудівники почнуть випробування вант. Частина сталевих тролів, що триматимуть міст, зберігається на Кривій бухті, решту - замовлено. За словами Горбаня, перша машина з вантами має прийти вже цього тижня.
Також тривають роботи і на пілонах. Будівельники вже демонтували стару опалубку, працюють над встановленням нової, після чого їм необхідно добетонувати 10 метрів.
Як повідомлялось, вантовий міст у Запоріжжі буде найвищим в Україні, адже висота пілонів, які триматимуть міст, - 166 метрів.
Запорізький міст - це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту - 16 років. У межах національної програми «Велике будівництво», ініційованої Президентом Володимиром Зеленським, у 2020 році будівництво запорізьких мостів було відновлено.
25 квітня у Запоріжжі кран встановив на тимчасові опори першу металеву конструкцію майбутнього вантового мосту.
Цікаво про будівництво: відомий український виробник повідомив про розширення асортименту покрівельних та фасадних матеріалів
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.