РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.602 EUR: 42.441
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.602
EUR 40.000 41.000 42.441
USD 39.450 39.830 39.602
EUR 42.280 42.850 42.441
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Метро на Троєщину: стало відомо, що зміниться у скоригованому проєкті нових станцій

Наразі йдеться про першу ділянку, як закінчуватиметься на станції «Райдужна»
3187 25.10.2021 в 23:42



Метро на Троєщину


Київський метрополітен оголосив відкриті конкурсні торги на коригування проєктної документації на будівництво першої дільниці метро на Троєщину - від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна». Переможець розробить оновлений проєкт протягом семи місяців, повідомляє пресслужба КМДА.

За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, в оновленому проєкті поряд зі станціями метро буде передбачено велосипедні паркінги на щонайменше 50 місць.

У межах одного з вестибюлів станцій або поряд зі станціями на поверхні буде запроєктовано громадські вбиральні.

Будівництво трамвайної лінії до «Палацу спорту»: Світовий банк виділить 39 мільйонів доларів. Коли почнуться роботи

Станції обіцяють зробити повністю інклюзивними, з інформаційно-навігаційною системою, зручною для пасажирів з порушеннями зору, з ескалаторами та вантажопасажирськими ліфтами.

Також на платформах станцій з’являться табло зворотного відліку часу. Зараз на деяких станціях їхню роль виконують рекламні екрани.

Як зазначив заступник голови КМДА, провізна спроможність станцій розрахована на 40,8 тисячі пасажирів за годину.

Перша ділянка метро на Троєщину завдовжки майже 11 кілометрів включатиме шість станцій і два пересадкові вузли: «Глибочицька»/«Лук’янівська» та «Подільська»/«Тараса Шевченка». Загалом нову гілку будуватимуть у п’ять етапів. Після станцій на лівому березі лінію продовжуватимуть у бік Солом’янської площі та Кільцевої дороги.

У Києві відреставрують Наводницьку башту

Транспортні експерти, однак, наголошують, що перша ділянка до станції «Райдужна» не надто покращить транспортне сполучення: лінія не дотягуватиметься власне до Троєщини. Жителів мікрорайону слід буде підвозити до метро автобусами та маршрутками.

Зазначимо, що проєктування Подільсько-Вигурівської лінії почалося ще у 1980-ті роки. Уперше вона з’явилася на схемі ліній метрополітену в довіднику 1982 року.

Читайте більше новин про будівництво метро на Троещину у спецтемі Build Portal
Интересно о ремонтах: преимущества, характеристики и способ применения клеевых смесей от Polimin

Источник: hmarochos
 
 
Интересные новости:
06.10.2021
2614
Поетапне будівництво 4-ої гілки метрополітену здійснюватиметься окремими дільницями...
02.09.2021
2744
Кошти спрямують на корегування проєктів ліній Троєщина – Осокорки та Подільсько – Вигурі...
24.05.2021
28750
Мэр ожидает, что через год получится сдать Подольско-Воскресенский мост и запустить по нему автомоби...
02.02.2022
2164
Оприлюднено кілька нових світлин з будівництва метро на Троещину...
12.11.2021
2922
У 2022–2023 році заплановано різні проектні роботи, на що передбачено фінансува...