Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Влада Парижа інвестує 250 мільйонів євро на оновлення велосипедної інфраструктури та розширення мережі велосипедних доріжок. Столиця Франції має намір стати «одним із найбільш дружніх для велосипедистів міст у світі».
П’ятирічний міський проєкт посилить присутність велосипедів і забезпечить безпечні та пов’язані між собою маршрути для пасажирів і пішоходів. Відтепер і до 2026 року місто розширить свої маршрути та додасть 180 кілометрів нових велосипедних доріжок. Велосипедисти також матимуть втричі більше паркувальних місць – 180 тисяч замість наявних 60 тисяч. Місто також інвестуватиме в покращення інфраструктури навколо основних точок сполучення між передмістями та містом. Крім цього, плануються зміни в правила дорожнього руху та посилення контролю поліції.
Такі плани з’явилися після того, як помітна кількість парижан зацікавилася велосипедом під час пандемії замість поїздок транспортом. Сьогодні містяни щодня здійснюють майже мільйон велосипедних поїздок без належної інфраструктури. Наявні в місті велосипедні доріжки є спільними для автомобілів і велосипедів, розділені фарбою на дорозі, а не реальними фізичними бар’єрами, що підвищує ризик аварій.
Мерка Парижа Анн Ідальго оголосила в травні 2020 року про плани, які заохочують використання велосипедних доріжок і автобусів, створюючи більше місць для пішоходів і велосипедистів та, навпаки, зменшуючи кількість автомобілів у центрі.
Міста по всій Європі впровадили велосипедну інфраструктуру в межах свого міського планування. Наприклад, Амстердам вважається одним з найбільш дружніх для велосипедистів міст у світі. Столиця Нідерландів досі продовжує будувати велосипедну інфраструктуру. У 2019 році місто оприлюднило новий план на 2022 рік, спрямований на покращення велопарковок та наявної інфраструктури. У Берліні, хоча місто і не лідирує в європейському списку велодружніх міст, наразі впроваджується новий план велосипедних «супермагістралей».
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.