Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
У Фінляндії, в рамках проекту, запущеного влітку 2021 року з метою створення безпілотного вантажного поїзда, розпочалися випробування двовісного локомотива, підготовленого для роботи з рівнем автоматизації GoA4.
Про це пише Railway Gazette.
За основу взято двовісний локомотив Otso 4, побудований в 1975 році і переобладнаний компанією Steel Wheel для живлення від тягових акумуляторних батарей і виконання маневрової роботи в безпілотному режимі.
Випробування проходять на станції, розташованій у промисловій зоні Войка в місті Коувола.
Компанія VTT розробила систему безпілотного керування локомотивом, компанія Electric Power Finland - систему керування установкою маршрутів з борту локомотива з використанням мережі радіозв'язку 5G та засоби забезпечення безпеки переїздів з моніторингом їхнього стану за допомогою радарів.
Компанія Proxion, яка є координатором проекту, відповідає за створення системи диспетчерського управління перевезеннями з використанням безпілотних локомотивів, а також бере участь у розробці програмних компонентів системи управління та забезпечення безпеки руху.
Проект має на меті організацію безпілотних вантажних перевезень на під'їзних шляхах промислових підприємств.
Цікаво про будівництво: з чого краще побудувати будинок?
Читайте больше новостей о войне россии против Украины в спецтеме на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.