Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.331 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.691 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.331 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.691 |
АТ "Укрзалізниця" має намір збільшити терміни доставки вантажів, зменшивши норматив швидкості доставки. Одночасно планується збільшення ставок за користування вагонами ЦТЛ УЗ.
Очікується, що нові зміни вступлять в силу з 1 серпня поточного року. Ставка за 1 вагоно-добу для напіввагонів, наприклад, зросте з 2200 грн до 4500 грн, для зерновозів - з 2167 до 4300 грн, обкотишовозів - з 1100 до 6200 грн, фітингових платформ - з 1085 до 4100 грн, критих вагонів - з 689 до 6800 грн і т.д.
Якщо досі ставку на вагони ЦТЛ формували, виходячи з нормативу ціни за вагон та кількості діб в дорозі (200км/доба), то тепер УЗ має намір змінити формулу та встановити інші нормативи, в залежності від типу вагону. Так, наприклад, для зерновозів в експортному сполученні при повагонній відправці середня швидкість складатиме 50 км/доба (тобто уповільнення швидкості в чотири рази), при маршрутній відправці на експорт - 82 км/доба. У внутрішньому сполученні ці показники складатимуть 91 км/доба і 112 км/доба відповідно.
Для найпоширенішого типу вагонів в Україні, напіввагонів, відповідний середній показник добової швидкості складатиме в експортному сполученні 83 км при повагонній відправці і 82 км при маршрутній. У внутрішньому сполученні швидкість складатиме відповідно 106 і 107 км/доба.
При цьому нагадаємо, що УЗ вже підвищила з 29 червня на 70% тарифи на перевезення для вісх видів вантажів.
Експерти та представники бізнесу вважають, що такі кроки призведуть до зниження доходів українських виробників та зростання видатків споживачів продукції всередині країни, а також стануть додатковим чинником банкрутства для багатьох підприємств.
Цікаво про будівництво: Теплоізоляційний матеріал для кладки: що зумовило зростання попиту на полістиролбетон в Україні
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.