Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
30 вересня розпочалось будівництво першого в Європі повнорозмірного демонстраційного сегмента Hyperloop в Баварії (Німеччина).
Ідея швидкісних поїздів Hyperloop не померла, а розробляється кількома групами науковців. Одна з найбільш успішних - програма Hyperloop Мюнхенського технічного університету (TUM) у Німеччині, яка працює над проєктом з 2015 року.
Їм вдалося стати першими у всіх чотирьох змаганнях Hyperloop Pod Competitions, організованих Musk’s Space X, і на цей момент вони тримають рекорд швидкості 482 км/год. На основі цих успіхів програма швидко просунулася від моделей до повнорозмірних випробувань.
Німці будують випробувальну ділянку довжиною 24 метри, яка складатиметься з бетонної труби надвисокої міцності та тестової капсули, оснащеної технологією maglev. Споруда призначена для повномасштабного тестування нових технологій і дослідження життєздатності концепції комерційного пасажирського транспорту.
Говорячи простою мовою, Hyperloop складається з пасажирської капсули, яка рухається в герметичній трубі. З неї все повітря витягується за допомогою потужних вакуумних насосів. Це усуне опір повітря та дозволить досягти дуже високих швидкостей, не вимагаючи значного споживання енергії.
Кінцева мета проєкту полягає в тому, щоб труби Hyperloop прокласти всією країною (а згодом також між країнами та через океани), з’єднуючи населені пункти так само, як залізниця, але з набагато швидшими та комфортнішими подорожами.
Попри те, що концепції Hyperloop ще потрібно пройти дуже довгий шлях і подолати багато перешкод, перш ніж вона почне перевозити пасажирів, це може бути втілення справжньої наукової фантастики в реальність.
Цікаво про ремонти: дізнайтесь про переваги нової антикорозійної емалі ТМ BAYRIS
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.