Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Проект з будівництва тунелю на дні Балтійського моря для швидкісних поїздів між Фінляндією та Естонією знайшов інвестора з Китаю - Touchstone Capital Partners Ltd.
Про це пише Nakolei.
Проект тунелю довжиною 100 кілометрів займається компанія FinEst Bay Area Development. Будівництво, за попередніми оцінками, коштуватиме 15-20 млрд євро.
Тунель Гельсінкі-Таллінн стане найдовшим у світі підводним залізничним тунелем, майже вдвічі довшим за тунель під Ла-Маншем. Тунель призначений для інтеграції Фінляндії в стандартну європейську залізничну мережу, яка розгортається до країн Балтії через проект Rail Baltica.
Зазначається, що загалом знайдено фінансування 85% проекту.
Зараз понад вісім млн людей подорожують Фінською затокою щороку, і, за прогнозами, пасажиропотік на цьому маршруті швидко зростатиме та досягне 30 млн пасажирів до 2030 року. Новий тунель розроблено з урахуванням зростаючої кількості пасажирів. Очікується, що це скоротить час у дорозі з двох годин до 30 хвилин.
Згідно з документами та заявами представників FinEst Bay щодо тунелю, він буде побудований за допомогою 60 бурових машин і включатиме будівництво двох тунелів, одного для пасажирських поїздів, а іншого для вантажних.
Будівництво тунелю Гельсінкі-Таллінн було розпочато в рамках фінсько-естонського проекту FinEst Link, який частково фінансується Європейським фондом регіонального розвитку.
У квітні 2021 року Фінляндія та Естонія підписали Меморандум про співпрацю у розвитку великих транспортних проектів, зокрема залізничного тунелю Гельсінкі-Таллінн та Rail Baltica. Угода діє до 2030 року та має забезпечити кращі умови для подання заявок на отримання коштів від Європейського Союзу для реалізації цих проектів.
Цікаво дізнатись: ефективне опалення великих площ
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.