Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Державний стандарт щодо закачування біометану в газові мережі – як розподільні, так і магістральні – прийняло державне підприємство «Український науково- дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості».
Документ був розроблений відповідно до вимог ЄС фахівцями Регіональної газової компанії, йдеться у релізі «УкрНДНЦ». Новий стандарт відповідає базовому технічному стандарту ЄС, який використовується для визначення вимог до якості біометану та вмісту у ньому хімічних сполук.
Відтепер ДСТУ EN 16723-1:2023 «Природний газ і біометан в транспорті та біометан для закачування в мережу природного газу» став частиною українського законодавства. На його основі видаватимуться технічні умови на приєднання біометанових заводів до газорозподільних мереж. Документ набуде чинності з 1 листопада 2023
Цей державний стандарт усі оператори мереж можуть використовувати в роботі. Це важливо з точки зору розвитку ринку та технічного удосконалення процедур і регламентів. Розробкою стандарту займався технічний комітет стандартизації Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (ІФНТУНГ) за участі фахівців АТ «Житомиргаз» та технічного комітету РГК.
«Біометан в силу свого походження містить компоненти, яких немає у природному газі – наприклад, кремній, амоній, фторовані сполуки тощо. Вони можуть впливати на газорозподільну систему. Українське законодавство донедавна не враховувало ці специфічні якості біометану», – пояснив керівник напрямку декарбонізації РГК Ігор Гоцик.
Уніфікація вимог до якості біометану із європейським стандартом є важливим кроком для створення умов для експорту біометану до країн Європи та подальшої інтеграції газових ринків. Біометан є стійким декарбонізованим видом енергії, і Україна, перебуваючи на початку розвитку ринку, має закладати фундамент розвитку у відповідності до прийнятих стандартів ЄС.
Цікаво про будівництво: причини Не купувати каркаси з ЛСТК
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.