РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.331 EUR: 43.691
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.331
EUR 40.000 41.000 43.691
USD 41.150 41.649 41.331
EUR 43.550 44.201 43.691
Новость

"Не для всіх": у КМДА прокоментували відкриття руху Подільсько-Воскресенським мостом

Міст має з'єднати Поділ із лівобережними районами - Воскресенкою й Райдужним масивом. Будівництво мосту розпочали у 1993 році і багаторазово зупиняли через відсутність фінансування
5131
19 июля 2023 г.


Будівництво 
Подільсько-Воскресенського мосту


Директор Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор розповів, коли місто може запустити рух Подільсько-Воскресенським мостом. За його словами, транспорт рухатиметься мостом у форматі "не для всіх".

"Зʼїзди на Труханів острів і на Русанівські сади уже побудовані. І сьогодні ми плануємо запустити там хоча б громадський транспорт, буквально за кілька місяців ми зможемо це зробити. Але ці зʼїзди працюватимуть у такому режимі - "не для всіх". Це буде швидка, пожежна і низка маршрутів громадського транспорту, які сполучатимуть лівий берег із правим", - сказав Кандибор. 

На питання, коли це буде можливо, директор Дептрансу відповів: "Я думаю, у вересні ми вже маємо поїхати".

На зауваження про те, що урбаністи критикують нові з'їзди Подільсько-Воскресенського мосту, адже вони зруйнують затишний пішохідний Поділ, Кандибор сказав: "Тепер поставимо урбаністам питання - що нам робити далі? Розбирати цей міст? Нехай не розповідають, що це нам погіршить ситуацію, натомість краще хай дадуть нам свої пропозиції".

"Міст треба добудовувати. І добудовувати лінію метро. Адже Подільський міст - це не тільки арка над Дніпром, це девʼять кілометрів естакади, яка сполучатиме нас із Троєщиною. От коли його повністю реалізують, тоді всі відчуємо, яке важливе значення цього моста", - підкреслив очільник Дептрансу. 

Подільсько-Воскресенський міст - найдовший і найдорожчий інфраструктурний довгобуд в історії України. Його будують вже 30 років, а загальна вартість будівництва перевищила 15 мільярдів гривень.

Міст має з'єднати Поділ із лівобережними районами - Воскресенкою й Райдужним масивом. На верхньому ярусі мосту планується шість смуг для руху автотранспорту, на нижньому - лінія метро на Троєщину. Будівництво мосту розпочали у 1993 році і багаторазово зупиняли через відсутність фінансування.

У лютому 2023 року прокуратура з'ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень.

Цікаво про будівництво: як будівельна галузь вплинула на ринок металопрокату

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal


Источник:
life
10 июля 2023 г.
13630
Подільсько-Воскресенський міст через Дніпро почали будувати ще у 2003 році, з перервами через в...
13 февраля 2023 г.
6594
Також планують створити пішохідно-велосипедний мостовий перехід через Дніпро, що з’єднає Оболо...
13 октября 2022 г.
2472
Подільсько-Воскресенський міст сполучатиме Поділ із Райдужним масивом і Троєщиною...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3549
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3540
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3891
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
1377
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
19 ноября 2024 г.
12568
Розташована в культурному районі Саадіят, резиденція буде оточена монументальними архітектурними тво...
14 ноября 2024 г.
8611
Фасадну стіну зібрано з шести тисяч напівпрозорих блоків боросилікатного скла...
11 ноября 2024 г.
1328
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1247
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
13 ноября 2024 г.
3443
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
388
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3724
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!