РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.427 EUR: 42.755
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.427
EUR 40.000 41.000 42.755
USD 39.450 39.950 39.427
EUR 42.800 43.281 42.755
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Будівництво дублера для мосту Патона: у КМДА розказали про ідею побудувати новий міст

Головний із транспорту в Києві не знає, чому досі не почалася реставрація аварійного мосту в Києві
3147 07.12.2023 в 08:09


Будівництво дублера
для мосту Патона


Директор Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор розказав, що Агентство відновлення розглядало варіант із будівництвом дублера для аварійного мосту Патона через Дніпро.

"Нам надавали пропозицію, а давайте поруч із цим мостом побудуємо новий міст. Де міський голова сказав: так, може, краще побудувати новий міст не в центрі Києва, а відвести транспорт за межі Києва і зробити другу кільцеву. Але нового моста не будують, і цей міст у них зараз на розгляді", – розказав він на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку у вівторок.

У Києві відкрили нову ділянку Великої кільцевої дороги. Її підвели до майбутнього тунелю під річкою Дніпро

Кандибор сказав, що не знає, чому влада досі нічого не робить із мостом.

"Чому досі тендерних закупівель не проведено, чому роботи не проводяться – відповіді у нас немає. У нас весь час йшла відповідь: ми працюємо, ми формуємо завдання, ми ще щось", – сказав він.

У січні 2023 року замовником робіт із реставрації мосту Патона стала Служба відновлення Київської області, але балансоутримувачем об'єкта залишається Київська міська адміністрація.

Відкрито першу чергу Подільсько-Воскресенського мосту. Він з'єднає Поділ із лівобережними районами Воскресенка й Райдужний масив

Наприкінці серпня Служба відновлення у Київській області збиралась оголошувати тендер на проєктування реставраційних робіт мосту Патона, але поки що цього не сталось.

Довідка

Міст Патона через Дніпро ввели в експлуатацію у 1953 році, він був найбільшим у світі суцільнозварним мостом, у якого всі шви, включно з монтажними, виконані за допомогою автоматичного зварювання. Це найважливіша транспортна артерія Києва, яка з'єднує центр міста з великими лівобережними житловими масивами. Міст є аварійним і працює в обмеженому режимі – там заборонено проїзд крайніми смугами.


Цікаво про будівництво і ремонти:
Звукоізоляція: комфортне життя - це просто!


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник: biz
 
 
Интересные новости:
30.11.2023
4545
Наступним кроком, після стабілізації економічної ситуації у країні, має стати проєкт із ревіталізаці...
16.05.2024
3851
Необхідно звернутися до Пенсійного фонду тим, хто є одержувачем житлових субсидій та пільг ...
09.05.2024
6359
Попри надзвичайно складні умови, роботи на аварійній ділянці метро між станціями "Либідська" і "Демі...