РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.602 EUR: 42.441
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.602
EUR 40.000 41.000 42.441
USD 39.480 39.830 39.602
EUR 42.300 42.850 42.441
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Частина тунелю між “Либідською” та “Деміївською” буде повністю перебудована

Стару ділянку тунелю довжиною 27 метрів повністю розберуть, робити це будуть у відкритий спосіб
3457 16.01.2024 в 06:10


Аварійний
тунель метро

На час ремонту навколо тунелю спорудять суцільну водонепроникну конструкцію з посилених дорожніх плит, після чого відкачають воду у пливуні, який оточує тунель.

Про це розповів незалежний інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

Він нещодавно побував у закритому тунелі та подивився, що там зараз відбувається. 

Руйнування тунелю біля станції метро "Деміївська": експерти визначили причину появи тріщин

Стан тунелю після його закриття не погіршився, і тріщини у його стінках не збільшились. Потрапляння піску у тунель припинилось, а вода ще просочується, але вже набагато менше.

У тунелі вже змонтували конструкції-риштування, які будуть його підтримувати під час ремонтних робіт. 

Стару ділянку тунелю довжиною 27 метрів повністю розберуть, робити це будуть у відкритий спосіб.

“Цю частину тунелю мають повністю перебудовувати. Нова ділянка тунелю довжиною 27 метрів буде монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз, і не з готових блоків. Таке рішення прийняли через нестабільні ґрунти, але остаточного рішення наразі немає. Зараз обговорюють питання, яким буде тунель в перерізі - прямокутним чи круглим, другий важко будувати, особливо на тунелях глибокого залягання”, - розповів Авдокушин.

Як зараз виглядає "міст-хвиля" на Оболоні: з'явились нові фото з будмайданчика (ФОТО)

Крім цього, на час ремонту навколо тунелю спорудять суцільну водонепроникну конструкцію з посилених дорожніх плит, після чого відкачають воду у пливуні, який оточує тунель. Цю конструкцію планують залишити й після завершення ремонту.

Сам тунель підсилять з середини металевими конструкціями, а потім між ними та оправою тунелю будуть нагнітати спеціальний полімер. Це зміцнить тунель і буде додатково гасити вібрацію від потягів.

Згідно з тендерною документацією у системі Prozorro, вартість капітального ремонту тунелю між станціями “Либідська” та “Деміївська” становитиме понад 21 млн грн. 


Цікаво про будівництво:
 Rauta ColdStore – швидкомонтовані холодильні склади з сендвіч-панелей

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal


Источник: bigkyiv
 
 
Интересные новости:
16.01.2024
2956
Борг населення за спожитою електроенергією збільшився на 41% у порівнянні з довоєнним часом...
28.12.2023
3347
Для побутових споживачів ціна електрики залишається на рівні 2,64 грн за кВт-год...
26.04.2024
4695
Нині Київ на фінальній стадії декомунізації та дерусифікації обʼєктів...
23.04.2024
2709
У березні-квітні Україна втратила 7 ГВт теплової та гідрогенерації електрики через російські удари...