Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Ремонт аварійної ділянки київського метро на перегоні між станціями “Деміївська”-“Лібідська” вийшов на наступний ключовий етап.
Про це розповів інфраструктурний блогер Павло Авдокушин у Facebook.
За його словами, будівельники розкрили аварійний тунель метро між станціями “Деміївська” і “Либідська”. Щоб дістатися верхнього склепіння тунелю, з котловану довелося вибрати ґрунт на глибину близько восьми метрів.
Авдокушин зазначив, що тепер підрядник обіцяє прискоритися: на майданчику збільшать кількість працівників та техніки. Раніше цього не робили через низку технологічних процесів та адміністративно-організаційних процедур.
Аварійну частину тунелю мають повністю замінити. Нова 27-метрова ділянка буде монолітною та прямокутною в перерізі, а не круглою, як нинішня. На новій ділянці планується влаштувати вібропоглинальне кріплення рейок, щоб зменшити ймовірність повторної аварії.
Цікаво про будівництво: Система збору дощової води та покрівля від Ruukki – комплексне рішення для будівництва
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.