РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.427 EUR: 42.755
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.427
EUR 40.000 41.000 42.755
USD 39.330 39.830 39.427
EUR 42.630 43.251 42.755
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

"Вода б'є фонтанами": роботи на аварійній ділянці тунелю метро проходять у надскладних умовах

Попри надзвичайно складні умови, роботи на аварійній ділянці метро між станціями "Либідська" і "Деміївська" в Києві планують закінчити до вересня
6358 09.05.2024 в 07:18


Заміна ділянки тунелю метро
між "Либідською" і "Деміївською"

Роботи на аварійній ділянці метро між станціями "Либідська" і "Деміївська" в Києві тривають у надзвичайно складних умовах. Про це на засіданні тимчасової контрольної комісії Київради сказав голова Департаменту транспорту й інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

"Тому, що коли здійснюється свердління отворів для ін'єктування цементними хімічними розчинами для стабілізації цих ґрунтів, там просто б'є фонтанами вода. Це надзвичайно важко – роботи виконувати зараз", – цитує Кандибора київський активіст Сергій Пасюта.

Будівельники розкрили аварійний тунель між “Деміївською” і “Либідською” (ФОТО)

За словами голови Дептрансу, замовник і підрядна організація роблять усе, щоб до кінця літа відновити рух між "Деміївською" і "Либідською" по перегінному тунелю.

Будівельники вже добралися до тунелю, відкрили його верхню частину, через яку забирають від колії демонтоване сміття, розповів голова департаменту.

Також тривають роботи з буріння додаткових паль, які мають допомогти стабілізувати переміщення розущільнених перезволожених ґрунтів.

Під Аркою Свободи українського народ розпочали демонтаж пам'ятника на честь Переяславської ради (ФОТО)

Щодо експертиз, то вони не зупинялися. Експерти проводять певний хімічний і візуальний аналіз.

"Фахівці на замовлення правоохоронних органів туди постійно приходять, і самі правоохоронці спостерігають за всіма видами робіт і проводять собі якісь свої дослідження. Також і на замовлення метрополітену приходили експерти, які робили свої висновки", – розповів чиновник.

Аварійну частину тунелю мають повністю замінити. Нова 27-метрова ділянка буде монолітною та прямокутною в перерізі, а не круглою, як нинішня. На новій ділянці планується влаштувати вібропоглинальне кріплення рейок, щоб зменшити ймовірність повторної аварії.


Цікаво про будівництво:
 як освітлення може трансформувати ваш будинок та настрій: чи є ідеальне рішення?


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник: biz
 
 
Интересные новости:
08.05.2024
3272
Київська міська військова адміністрація відкоригувала вартість проєкту реконструкції Шулявського шля...
07.05.2024
2331
За програмою Фонд енергоефективності надаватиме гранти на часткове відшкодування вартості теплових н...
16.05.2024
3797
Необхідно звернутися до Пенсійного фонду тим, хто є одержувачем житлових субсидій та пільг ...