Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
У червні 2024 року обсяги імпорту бітуму в Україну склали 7,1 тис. тонн, що на 7% менше, ніж у попередньому місяці, і на 56% менше порівняно з червнем 2023 року.
Про це пише Еnkorr, посилаючись на дані Консалтингової групи "А-95".
Загалом, за перше півріччя 2024 року імпорт бітуму скоротився на 40%, до 31 тис. т.
Згідно з повідомленням, причиною різкого скорочення імпорту стало зменшення фінансування дорожнього будівництва в Україні. У 2024 році на програму розвитку та утримання автомобільних доріг державного значення виділено лише 17,1 млрд грн, порівняно з 58,9 млрд грн у 2023 році.
Основними постачальниками бітуму стали Литва (3,8 тис. т) та Польща (3,2 тис. т), а головним постачальником виступала компанія Orlen, на яку припало 96% обсягів імпорту, або 6,84 тис. тонн. Крім того, 110 тонн бітуму було імпортовано з Болгарії компанією DMV Petrol.
Фінансування дорожньої галузі
У листопаді 2023 року міністр фінансів України Сергій Марченко заявив про те, що у 2024 році всі надходження з державного дорожнього фонду сумі 94,7 млрд грн будуть перенаправлені на потреби оборони, однак дорожня галузь продовжить отримувати фінансування.
Передбачалося, що фінансування дорожньої галузі на 2024 рік буде здійснюватися таким чином:
Додамо, в липні Кабінет міністрів України виділив 2,4 мільярда гривень з резервного фонду на відновлення автомобільних доріг.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.