РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.253 EUR: 43.563
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.253
EUR 40.000 41.000 43.563
USD 41.150 41.649 41.253
EUR 43.370 44.039 43.563
Новость

Перебуває в аварійному стані: міст Патона закликають негайно перекрити

Міст Патона вже сьомий рік в аварійному стані - чому його треба перекрити?
3252
02 августа 2024 г.

Науковці закликають відремонтувати міст Патона

Міст Патона у Києві перебуває в аварійному стані з 2017 року. Щоб не допустити його подальшого руйнування, міст треба негайно перекрити й відремонтувати. Про це сказав директор Інституту електрозварювання ім. Патона Ігор Крівцун. 

"За останні два роки я підписав, мабуть, три або чотири звернення до [Віталія] Кличка, до [Дениса] Шмигаля. Ми пояснюємо, шановні, міст скоро впаде. Він не обслуговувався фактично з 1953 року. Там страшна корозія, потрібно прибрати багато сміття, бо воно стає вологим і пришвидшує корозію", - пояснює Крівцун. 

Очільник Інституту зазначив, що через корозію сильно скоротилась товщина металу нижнього пояса мосту - у деяких місцях вона становить 5 мм, а має бути втричі більшою. "Ще жодного разу не відбулось повне обстеження мосту. Його досліджували тільки там, де був доступ. Тому загальна картинка може бути зовсім іншою. Там можуть бути суттєві проблеми, яких ми поки що не бачимо". 

За попередніми оцінками транспортних експертів, для відновлення мосту потрібні щонайменше 500 мільйонів євро. 

"Але ми готові допомагати - наш відділ міцності зварних конструкцій займається цими питаннями, ми знаємо, що потрібно зробити. Цей процес тільки треба почати", - додає директор. 

За словами науковців з Інституту Патона, руйнівні процеси на мосту почались після 2013 року. Тоді під тротуарами змінювали комунікації - для цього треба було розбити асфальт і бетонну плиту. Під час робіт сміття потрапило на металеві конструкції. Тепер коли воно мокне, це тільки пришвидшує корозію. За майже 71 рік експлуатації міст Патона жодного разу капітально не ремонтували.

Міст Патона офіційно визнали аварійним у 2017 році. Тобто віднесли до п’ятого, "аварійного" стану експлуатації, згідно з яким, інфраструктурним об’єктом користуватися вже не можна. Однак його не перекрили, а тільки обмежили рух. За словами експертів, міст тримається лише на "щедрому запасі міцності".

 Цікаво про будівництво: Утеплення фасадів – сучасні варіанти теплоізоляційних матеріалів THERMOWOOL FAS та THERMOWOOL VENT від українського виробника 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Міст Патона. Вигляд з правого берега. Фото: Wikipedia
Источник:
life
02 августа 2024 г.
5105
Зварювальні роботи мали б виконувати за технологією, розробленою фахівцями Інституту. Але цього...
30 июля 2024 г.
5042
Росія зруйнувала 9 ГВт об’єктів генерації електроенергії в Україні - це половина потужнос...
22 июля 2024 г.
2612
Спочатку необхідно вибрати ліцензовану компанію, яка обстежить систему опалення в квартирі та будинк...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3558
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3549
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3893
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
1377
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
19 ноября 2024 г.
12572
Розташована в культурному районі Саадіят, резиденція буде оточена монументальними архітектурними тво...
14 ноября 2024 г.
8616
Фасадну стіну зібрано з шести тисяч напівпрозорих блоків боросилікатного скла...
11 ноября 2024 г.
1333
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1253
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
13 ноября 2024 г.
3445
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
388
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3727
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!